Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
KÖPES
![]() |
1270 besök totalt |
Re: KÖPES: OZ ultraleggera 15x7 4x100 till Miata
![]() _________________ Dennis Kullman Miata -93 clubräser Lotus Exige S240 2010 |
||||||
Re: KÖPES: OZ ultraleggera 15x7 4x100 till Miata
Fortfarande aktuellt! Även superleggera är intressant. _________________ Dennis Kullman Miata -93 clubräser Lotus Exige S240 2010 |
||||||
Har en uppsättning OZ Racing F1 4/100 ET43 Navhål 60,1 till salu om det är av intresse. De är silverfärgade och har viss patina men är runda mig veterligen. Det är den fälg som sitter original på Clio 172 ph1. Enligt listuppgifter väger de 9 kg. Just nu sitter det slitna däck på så ja kan inte väga dem för att verifiera. Fixar bilder om det är av intresse. Fälgarna finns på Gotland, om du är snabb kan du säkert få dem fraktade med något av SLC- ERC teamen som är här till i morgon.
/Fredrik _________________ Fredrik Hård Clio Sport 172-02 |
||||||
Re:
Tack Fredrik, men det är lätta fälgar jag har och behöver fler av. Mina väger 5 kg. Mvh Dennis _________________ Dennis Kullman Miata -93 clubräser Lotus Exige S240 2010 |
||||||
Re:
Misstänkte det men tog en rövare ![]() _________________ Fredrik Hård Clio Sport 172-02 |
||||||
Re:
![]() _________________ Dennis Kullman Miata -93 clubräser Lotus Exige S240 2010 |
||||||
![]() |
KÖPES
![]() |
1270 besök totalt |