Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
KÖPES
![]() |
749 besök totalt |
KÖPES: Motorstativ Borås/Göteborg
Söker ett billigt motorstativ. Inget avancerat och behöver inte vara byggt för att klara av jättetunga motorer. Bör finnas runt Borås/Göteborgstrakten om inte transport kan lösas smidigt. (Jag vet att det finns på Biltema och Jula, men bättre att kika här om någon har ett stående) 0705-849136 eller PM här funkar fint. ![]() _________________ Claes Haglund Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen |
||||||||
Re: KÖPES: Motorstativ Borås/Göteborg
Du kan låna mitt. ![]() _________________ M @r cus S v e nning son Bmw 328 coupe -95 VW Golf GTE Skoda Enyaq VW Caddy -16 |
||||||||
Klart att du har ett! Så långt tänkte jag inte. Ska inte du riva ner motorn i molekyler och fila så den är ännu kvickare nästa år, då? ![]() _________________ Claes Haglund Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen |
||||||||
Det hade jag inte tänkt ![]() Är det akut ? _________________ M @r cus S v e nning son Bmw 328 coupe -95 VW Golf GTE Skoda Enyaq VW Caddy -16 |
||||||||
Inte alls. Jag hojtar när det närmar sig! ![]() _________________ Claes Haglund Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen |
||||||||
![]() |
KÖPES
![]() |
749 besök totalt |