| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Kamerafäste med Sugklocka & Kameraväska
|
532 besök totalt |
|
Manfrotto Kamerafäste Sugklocka Kit med Stabiliseringspinne (teleskop). Kamerafäste med sugklocka som gör det möljigt att fästa kameran till de flesta plana ytor. Lämlig för att t.ex. fästa kameran i bilens fönster. Klarar av stora systemkameror och videokameror med lätthet. Går inte att få tag på detta kit längre, använd endast 3 ggr, är i nyckick och har varit alltid varit skyddad i sin påse och sugkoppskydd. Inköpt i Sverige för 1300kr. Pris 800 kr, ev frakt betalas av köparen. Ska det skickas förbetalas det till mig, efter det skickas den. Vanguard Kameraväska BIIN 47 i grönt. Helt ny och oanvänd med tagar, passar bra för systemkamera med normalzoom, extra objektiv, blixt och andra småsaker. Finns 'ven plats för vattenflaska. Nypris 600kr. Pris 300 kr, ev frakt betalas av köparen. Ska det skickas förbetalas det till mig, efter det skickas den. Ni når mig på 0739866624 kl 10-19, på rs500(snabelA)hotmail(punkt)se eller via PM här på forumet. Sakerna finns i Vallentuna norr om Stockholm _________________ Christian Lange 458 |
![]() |
SÄLJES
|
532 besök totalt |