Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Bilder o videos
Audi -90 TQ Tack för säsong 2014
1 besök senaste veckan (1610 totalt)
JimCoupeTQ
Göteborg
Här sen Jan 2008
Inlägg: 58


Trådstartare
Audi -90 TQ Tack för säsong 2014

Då var den säsongen över och dags att ställa av audin. Stort TACK till alla som varit med. Grym säsong!! Nästa år kör vi ännu hårdare!!!

En liten film på sommarens RACING!!!


https://www.youtube.com/watch?v=vlaiUZHGr5k&feature=youtu.be

_________________
//Jim

Helt Banänas änna
Citera
Bilder o videos
Audi -90 TQ Tack för säsong 2014
1 besök senaste veckan (1610 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande