| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Vw 8v Crossflow/Counterflow toppar, Weber45, Insug, Pump+btr
|
1880 besök totalt |
|
Samlar allt kvarvarande i en och samma annons, Har du inte det blekaste om vad detta är för prylar borde du läsa på lite eller helt enkelt undvika dom, detsamma gäller om du inte har pengar. Crossflowtopp 8v: Planad och svetsad på topplocksverkstan, Matchportad med ett Rowland Dcoe-insug, Catcamsfjädrar och lättviktsretainers, Schrick hydrauliska lättviktstryckare för upp till 8000rpm, Enem L9 kam med spec: 276/108/10.5/2.1
Pris: 6000:- -------------------------------------------------- Counterflowtopp 8v: Mk1 Gti 1.8 Orginal och orörd, Med Misab Dcoe-insug portat för 45:or, Ej matchportat med toppen då den aldrig varit isär (Bild kan fås på begäran) Pris: 1800:- -------------------------------------------------- Bologna Weber 45:or, Renoverade med nya packningar och oringar, inga glapp, mycket fina, måste självklart bestyckas om till din motor, Nya bränsleanslutningar medföljer samt packningar mot insug Pris: 5000:-
--------------------------------------------------
Bränslepump: Facet Redtop Gold-flo NY i kartong, kan paketeras in med någon utav topp+insugs paketen Pris: 500:- Bränsletrycksregulator: Malpassi med alukopp och tryckklocka NY i kartong, kan paketeras in med någon utav topp+insugs paketen Pris: 500:- Säljer helst insugen tillsammans med topparna, och säljer helst Webrarna med pump och btr tillsammans med någon utav topp + insugspaketen, Förmånligt pris utlovas och jag är inte omöjlig OBS! Paketpris! tar du Crossflowtopp med insug + Förgasarpaketet drar jag av 1000:- OCH skickar med pump och regulator gratis!! 10000:- Finns i Jönköping men kan skickas Smsa gärna dygnet runt då jag har småbarn: 0768868309 // Patrik _________________ Patrik Höglund |
![]() |
SÄLJES
|
1880 besök totalt |