Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
KÖPES
![]() |
660 besök totalt |
KÖPES: Drivlina för mittmotor bygge
Hejsan Letar efter en lämplig drivlina för mittmotorbygge! Helst lätt och liten alltså 4cyl i första hand även 5cyl går för sig (audi) Gärna komplett med nav och drivaxlar ja en komplett drivlina helt enkelt! Ska sitta i en Renault 5 Kaross med breddning på! mvh Jimmy _________________ Jimmy Pettersson www.emersonracetech.se Racingbil: Austin Mini ex castrolcup Bygger: Renault 5 TS Gr.2, Renault 5 special saloon |
R5
Jimmy Jag har allt du behöver. R5 Kaross med färdig fia certifieradbur (byggd av rallydesign Vålberg) Maxi kit komplett Hjulupphängningar, rörbärarmar med ledlager, 4st aluminiumuprights A7075, anpassat till volvo hjullager gaz coilover 4st, säkerhetstank 40liter Kawasaki zzr1400 motor Ring för mer information MVH Tommy 0708121651 _________________ Tommy Karlsson |
intressant! Om du vill sälja rubbet för 15000 så säg till!
annars vill jag bara ha tag på en komplett drivlina som jag kan bygga in i en av mina befintliga karosser.. _________________ Jimmy Pettersson www.emersonracetech.se Racingbil: Austin Mini ex castrolcup Bygger: Renault 5 TS Gr.2, Renault 5 special saloon |
Okej då är det ingen ide att jag ringer!
Behöver fortfarande drivlina så hör av er om ni har nått som kan passa!! _________________ Jimmy Pettersson www.emersonracetech.se Racingbil: Austin Mini ex castrolcup Bygger: Renault 5 TS Gr.2, Renault 5 special saloon |
![]() |
KÖPES
![]() |
660 besök totalt |