| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Två rejsbilar ute i sommarkvällens sken (Jkpg)
|
1497 besök totalt |
|
Nu när kadetten äntligen lever så var man ju tvungen att ta en fotosession med den och Calle Arwidssons Astra GSi... väldigt lika fram... men olika bak... byggda för samma ändamål men lite lätt olika prioriteringar...
Några smakprover på bilarna i sommarkvällen Inga fotografiska mästerverk... det blir det först om nån vecka eller så när det blir lite medåkarbilder...
Ska avsluta med en bild eller två som jag tog när jag var nere där med Kadetten ensam först Blir lite svårfotat med pearmetalliclack och lurigt solljus och motljus, men bilder blev det iaf...
I solljuset blänker lacken guldgrönt (bild nr 3), men när solen inte är framme är den British Racing Greenaktig (näst sista bilden)... Känner mig nöjd med resultatet efter vinterns byggande! Bilderna på bägge bilarna finns på: http://figgz.mine.nu/bilder/kadett_och_astra/ Bilderna på min bil finns på: http://figgz.mine.nu/kadett/040627 Mvh Fredrik _________________ Fredrik Boivie
Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||
|
_________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||||
|
Vet inte om Figgz skrivit det men den ska besiktas i dagarna, bara att hålla tummarna allihopa att det även går vägen
Vet faktiskt inte om nått i den bilen som ska ställa till krångel hos SBP
_________________ Per Erik Struve Lek: Miata MX-5 NB Bruks: XC60 Sommarbruks: Vectra OPC |
||||
Hehe, tackar... Måste ju visa på regskylten vad bilen ska användas till, så jag tyckte personlig skylt var överflödig när man hade det regnumret...
SBP ska få kika på bilen i veckan, som Struve säger så vete sjutton vad de kan klaga på (förutom om avgasvärdena inte är bra eller så...). Skulle egentligen spänna handbromsen idag som sista grej, men istället har man åkt på halsfluss eller nån skit o varit däckad hela dagen...
_________________ Fredrik Boivie
Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||
OK, själv fick jag corsan besiktigad av SFRo (ombyggtfordons bes), nu väntar jag bara på att få tillbaka papprena påskrivna så att jag kan åka och regbes.
Krya på dig Fredrik för i helgen skall du väl inviga kadetten på bana
_________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||||
![]() |
Bilder o videos
|
1497 besök totalt |