| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: komplett 16v KR motor med växellåda + Trim SÅLD
|
1204 besök totalt |
|
pga ändrade planer med caddyn så säljer jag ut lagret av golfgrejer En nyligen urplockad 16v KR motor, funkade fint innan jag lyfte ur förra veckan, komplett med 020 växellåda, tändbox, kabelhärva, tändmodul, k-jet, mätarhus, allt är uppmärkt i härvan 2000:- Extra kolvar och stakar finns också 1 st 02A G60 (mest troligt passat) med vajerstyrning, spakställ följer med 600:- Kompletta bromsar och spindlar/nav både fram och bak med bromsservo från Golf gti mk2 (bra om du ska regga om bilen) 1000:- alla delar för att plocka ihop en riktig värsting topp: Steel billet kammar catcams artnr 7641319 duration 284 / 257° med ställbara kamdrev, nypris 8400:- helt ny i kartong 3900:- Mekaniska tryckare Rostfria ventiler i 0,5mm ÖD Titan retainers Underläggsbrickor Hårdare fjädrar Bronze styrningar Tätningar Lashcaps över 8000:- i delar, ny 4000:- allt nytt i karton köper du alla toppgrejer får du andra grejer för 2000:- gratis ur annonsen (prutar inget på toppgrejerna men paketpris ordnas) + en sprickfri KR topp stomme finns annars fler KR toppar, KR motorblock, en klyven för att se vattenkanaler med mera, insug, ventilkåpor Finns även en golf mk2 syncro med trasig vxllåda som reservdelsbil 1000kr Har säkert mycket annat i gömmorna, så söker du något är det bara fråga ALLT (utom bilen men levarans kan ordnas även på den) kan skickas om köparen betalar frakten men lättast är att hämta på plats i Umeå/Nordmaling Bilder kan ordnas på grejer, vid förfrågan.. _________________ Thomas Palmgren Audi 80 quattro -85 16v turbo |
||
|
Re: syncro lådan
Förmodar att du syftar på syncron? Det verkar bara vara växlarna som kärvar, några går i men andra inte, har inte undersökt mer än 5min då lådan aldrig varit aktuell för mig att använda, hela växellådan ser då hel ut utvändigt, men hittar ingen kod, har bara hittat siffror än, du vet inte vars koden sitter mer exakt? Mvh Thomas _________________ Thomas Palmgren Audi 80 quattro -85 16v turbo |
||
![]() |
SÄLJES
|
1204 besök totalt |