Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1449 besök totalt |
Bankörning Sviestad 28/6
Ville bara påminna om att det är bankörning på måndag! Gå in på www.lms.se och klicka vidare till banracing där hittar du all info. Fyll gärna i den startblankett som finns på sidan! _________________ g3acing Linköpings Motorsällskap Kristoffer Grennberger |
||||
oj, oj... Hoppas det blir tid till detta!
![]() Har ni hört nåt mer angående försäkringsbolagen? If var väl svartlistat förra gången, några fler? Mvh Magnus _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
IF är det enda försäkringsbolag som vi vet ej tar något som helst ansvar...
så tyvärr så kan vi ej tillåta bilar som är försäkrade där på banan. Lättast är att du som är intresserad av att köra tar kontakt med ditt försäkringsbolag och frågar om den försäkringen du har gäller vid förarkurs på bana. Mvh Micke |
||||
|
||||
Ska bli kul att köra förutsatt att vädret håller i sig.
Sist det var körning var det lite tomt med flaggvakter. Är det något ni behöver hjälp med? Sen tror jag ett par konor i innern på Torparen och ingången på chikanen skulle göra susen så det inte kommer upp så mycket stenkross på banan. ![]() _________________ /Klas Pihl |
||||
Bra idéer från Klas tycker jag! Både flaggisar brevid och lite koner på banan.
![]() Kommer kanske förbi om jag får liv i RödaFaran, blir premiärturen i såfall och då helt utan backväxel... ![]() ![]() Mvh Mangan _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
Vore kul om du kom förbi med den röde Mangan!
![]() Jag och Kristian dyker nog upp iaf för att sparka lite däck...och klanka ner på gatbilar om Klas är där. ![]() ![]() |
||||
Jag har sett RödaFaran! Glänsande och fin i 80/0-perspektivet ![]()
Kul att ni kom förbi och jag hoppas att du får ordning på BMW:n snart Andreas, du såg så nedstämd ut när du fick vanka i depån och titta på bilarna som körde publikfriande på banan. ![]() _________________ /Klas Pihl |
||||
Jodå, sugen är man ju. ![]() ![]() Men tid och pengar sätter stop nu. Vill inte slita på dessa däcken helst och än så länge har dinerosen lagts på RIKTIG racing ![]() ![]() Men ngn körning med is:en ska det väl hinna bli innan vintern hoppas jag. |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1449 besök totalt |