Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 2555 besök totalt |
Jag trivs som fisken (eller kanske isbjörnen
![]() ![]() Fördelar o nackdelar: Mycket närmare till isarna än banorna men mer bränsle på isen än på bana(två max tre isbanedagar på en bränsleräkning- 1 bandag på en bränsleräkning). ![]() _________________ Glenn Levisson - Långviken Nissan Skyline GT-R |
För min del gör det inget om det dröjer ett tag till asfalten tittar fram. Vi har som synes en bit kvar på bilen och snart börjar issäsongen. Kan bli trevligt i långnabbs klassen
![]() ![]() _________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
Man behöver ju inte åka med "finbilen"!
Det går lika bra med en "vardagsholk"! För mig är det ju iofs lättare, eftersom jag inte har någon "finbil" för bankörning. ![]() Men som ni vet så kör jag med Kajsa Varg stuket: "Man tager vad man haver!" Huvudsaken är att man har skoj! ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
Ända tills i går morse gick jag och längtade till våren. Det var nämligen då någon tryckte in sin V40 i baken på B3:an.
![]() och eftersom väntetiden hos BMW's plåtverkstäder är som den är, så lär väl bilen i värsta fall stå på verkstad lagom till de första banträffarna. ![]() _________________ Anders Dauner |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 2555 besök totalt |