Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 63020 besök totalt |
Trevligt att du har samma smak angående bilar
![]() Kul detalj med registreringsnumret. jag köpte min ny hos Honda handlaren i Habo. Är din såld där också? Det är ganska troligt att det blir en S2000 för min del oxå framöver. Troligtvis en billig bil från england som man kan gå all in på. M3an är alldeles för fin för att bygga renodlad banbil. Tyvärr tyckte jag att S2000 saknade lite effekt men dessa motorer verkar som gjorda för att överladda. _________________ Mattias Kornelius Audi A6 Ultra -18 M3 E30 -88 323i med B230FT-86 9-3 1,9 Tid |
||
Det går väldigt sakta framåt i garaget.
Har inte blivit något åka alls denna sommar heller. Surt då det mestadels beror på en släng av perfektionism ![]() I bland undrar man hur man tänker. Nu när bilen börjar bli färdig så har jag insett att den är alldeles för fin för att jag med gott samvete ska ta ut den på bana. Återstå att ta ställning till om jag ska behålla den och på sin höjd köra lite konbanekörning eller sälja den till någon som kan njuta av den utan att ha i bakhuvudet hur många timmar som är nerlagt om oturen är framme. Nu är det i alla fall ny olja i motor och diff samt en roligare 3.73 diff monterad så målet är att få ut den på gatan och hinna köra lite innan höstrusket kommer. Finns det någon rolig bilträff i Kalmar med omnejd i höst? _________________ Mattias Kornelius Audi A6 Ultra -18 M3 E30 -88 323i med B230FT-86 9-3 1,9 Tid |
||
Re:
4:e okt busar Kalmar Sportvagnsklubb på SYAB, perfekt tillfälle att undvika koner, däck, dolda ting i gräset och annat! Trevlig bil! /Tobbe _________________ Tobias Nanker |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 63020 besök totalt |