Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
887 besök totalt |
Formel Renault V6
Såg precis loppet ifrån Donington och det var en himla otur att Alx snurrade av i ledning i samband med att regnet kom. Ledningen såg klart stabil ut och hade det inte börjat regna så såg det verkligen bra ut för en första vinst. Det positiva är väl att när allt funkar och han får till ett bra kval så är han med där i toppen. Fortsätter det så här så kommer nog segern snart - kämpa på bara. ![]() Tromark hade inte direkt sin bästa dag som kommentator - det skall inte behöva ta 3 varv innan han upptäcker att Alx leder... Eurosports produktion är inte den bästa med alldeles för dålig grafik och att då ha Tromark som förvirrande kommentator gör det inte direkt bättre. ![]() _________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
||
Jag tittade fram till Alx snurrade. Då stängde jag av.
Producenten måste ha druckit nåt konstigt för det var inte lätt att få grepp om vad som hände på banan. Att Alx gick upp i ledning direkt såg man, men sen rörde Tromark till det mesta med sina kommentarer. Tog sig Sandström i mål? _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||
Nej, Sandström blev tyvärr offer för nån annans överoptimistiska klanterier, så det var slutåkt även där.
Alx avåkning såg förresten lite plötslig ut. Det är ju ganska vanligt att folk snurrar på väg in i kurvan, eller ut ur den, men mitt i och så snabbt känns ovanligt. Men det räcker ju med en extra blöt fläck mitt i kurvan så är det förstås lätt hänt. _________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
||
Från Alx skrivet på svartamasken.com:
otur! _________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
||
Det gick inte så himla mycket bättre i dagens race (från www.forza-motorsport.se ):
_________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
||
Ett enkelt sätt att sponsra Alx:
http://alx.nu/alx/default.aspx?sInde _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
887 besök totalt |