| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Race Spakställ för BMW , 5-bult kit , Bärarmar mm
|
26002 besök totalt |
|
Re:
Ser man till vad man får för pengarna så kan jag inte se att samsonas/CAE vajer till backspärren är värd SÅ mycket extra som dem faktiskt kostar. Men det är upp till köparen/användaren o avgöra tycker jag. Absolut inget fel eller skillnad på finishen mellan samsonas o IRP , annat än att samsonas är mer utvecklad vad gäller backspärren. Vem vet , IRP kanske kommer med liknande lösning snart , för ett mer rimligt pris... Samsonas och IRP tillverkas båda i Litauen , inte speciellt långt ifrån varandra heller för den delen så man kan ju inte skylla extrakostnaden på tillverkning i Sverige , USA eller liknande så vad gör att dem kostar så mycket mer?? Ska man diskutera personliga åsikter och smak så kan Ni roa er med det på annat håll än i MIN säljes annons. Det är långt ifrån alla som VILL eller KAN lägga 8.000+ för ett spakställ till sin Hobbybil, för dem är IRP ett klockrent alternativ där dem får 99,9% av funktionen för under halvapriset jämfört med Samsonas o CAE som några exempel... _________________ Peter Barrdahl |
||
|
Re:
c/c mått mellan infästning till armen/växelföraren i lådan o spakens infästning i "navet" är 65 80 95 mm Vet inte om växelföraren har olika långa lägen mellan olika vxl lådor så exakt utväxling / slaglängd kan du räkna ut själv med måtten från Din vxl låda. Är det fler mått du söker så tveka inte att höra av dig. _________________ Peter Barrdahl |
||
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Race Spakställ för BMW , 5-bult kit , Bärarmar mm
|
26002 besök totalt |