Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
4241 besök totalt |
Hyffsad bil kontroll.
https://www.youtube.com/watch?v=5qan _________________ Esed Alijazovic Bmw 325Ix-89 Bmw 325I Touring-89 |
||||
_________________ Erik Wedlund Nurburgring 7.14.8 BTG Z06 Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo Mantorp 1.23.7 Carrera S Gelleråsen 1.18.40 M3e36 Gelleråsen 1.11.5 996 turbo |
||||
![]() Fast jag tycker iof hans filmer är helt OK att kolla på. Bra ljud, snygg produktion och lite lagom action. Som F&F typ. ![]() |
||||
Inte ett dugg roligt eller nytt längre, enda imponerande är ju editeringen osv..... sen är de ju lite tragiskt att se en så förstörd Musse
![]() |
||||
Jag håller inte med! Tycker faktiskt filmen är frän, mest pågrund bilen... Och ja hans bilkontroll borde ju göra drifting eliten i Norden gröna av avund... ;-) Men primärt tycker jag Mustangen är fruktansvärt hård.... Åååå ljudet, i love it!!! _________________ ############################### Peter "Puppan" Eriksson ![]() |
||||
Instämmer att jag inte alls finner dem särskilt intressanta längre. När den första kom var det bland det råaste jag sett.
Föreställde mig att den idag skulle framstå som rätt tam, så kikade på den igen här om dagen. Men upptäckte att jag finner fortfarande originalet mer imponerande av nån anledning. ![]() _________________ Timmy Lundin Toyota MR2 AW11 - Projektet Toyota Chaser JZX90 - Drift-grisen BMW 120i E87 - Brukisen / vinter-släden |
||||
Jag tycker dom är fantastiska. Det finns så mycket detaljer att studera över hur han gör tycker jag.
Med alla kameror och vinklar får man ofta en fin inblick över hur han faktiskt spakar maskineriet _________________ Mikael Blixt BMW M3 3,2 -98 2016 - 2:a BMW CUP Special 2015 - 3:a BMW CUP Special 2015 - Årets Rookie BMW CUP |
||||
Så de jag nu när han gör denna finner mest imponerande är som sagt den kingen som klippt ihop hela filmen! OCH skulle alla dagar i veckan välja en "ellinor" framför denna (utseendet primärt) |
||||
![]() |
||||
Sjukt välressigerat!!! För att få till den taimingen vid alla kameror och svepningar behövs ett stort filmteam.
Men jag tycker ändå att det är riktigt bra gjort. Skulle vara nöjd om jag fick till en av dom högfartssladdarna eller vändningarna. Men man undrar ju hur många set däck det gick åt (eller karosser/hjulupphängningar för den delen). Vad jag däremot verkligen skulle vilja se, och skulle bli oerhört impad av, är en oklippt film från start till mål filmad med samma kamera monterad i/på bilen. Det är inget jag sett ännu. Den förare som första gången gör allt i ett svep förtjänar att hedras. _________________ Daniel Engström Nu: Porsche 944S & Swift Sport Ex: 106 Rallye, Porsche 944, 2x 968 & 911 Targa -68, Clio Sport & Ginetta G34 -98 ÖSK #243 PCS #8724 |
||||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
4241 besök totalt |