Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
KÖPES
![]() |
915 besök totalt |
KÖPES: Sony magnascale LF-100 alt någon som kan reparera en.
Har en som siffrorna har slocknat på. Man kan få dom att glimma till ibland om man trycker på reset/preset-knapparna. _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
Re: KÖPES: Sony magnascale LF-100 alt någon som kan reparera
1, 2, 3 eller 4a axlar? _________________ Roland Johansson |
||||
Har googlat och hittat nån med liknande fel, där en pot varit glapp.
Verkar inte vara det felet på min 👿 _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
Re:
Ingen aning? Däremot kan jag rekommendera www.diginst.se i bromma. Dom reparerar sony:s maskiner och säljer deras saker. Tog en chansning och ringde dom (på deras hemsida står inte något om att dom reparerar) och fick in en fullträff 👍😃 Vd:n satte sig vid lödkolven och bytte några kondingar och vips, så var den hel igen ![]() 500:- till kaffekassan och 30min skitprat, så var det löst ![]() Fast jag är fortfarande intresserad av att köpa en backupmaskin ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
![]() |
KÖPES
![]() |
915 besök totalt |