Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Banracingbilar
![]() |
4237 besök totalt |
SÄLJES: BMW E30 Långlopp
![]() BMW e30, fd BMW-Cup. Fullbur. Bromsvåg. Metallomspunna bromsslangar. Stora bromsar. Fram: Corvette C5 skivor och ok Bak: Corvette C4 ok och BMW e36 328 skivor Stor kylare. Ner- och bak-flyttad körställning e36 styrväxel med servo Gula Koni. Hårda fjädrar i orginalfästen. Delrin busningar Ombyggda kränghämmare 5-bultade hjul M3 grenrör 3" avgas med dubbla dämpare. m50b25 motor. ZF-låda 328 kardan. Lamelldiff, 3,64:1 Säkerhetstank 85 liter (utgånget datum) Dubbla bensinpumpar. Plastskärmar, huv och baklucka Plastrutor finns på sidan om till allt utom framrutan, repfritt på förardörrarna lite varvtider finns här: https://rejsa.nu/forum/loggdbtop.php exempelvis 1:35:08 på Mantorp En film från några blöta varv på Sviestad: ![]() ![]() ![]() Behöver hjulinställning och så behöver man lyfta oljefilterhuset och fixa ny packning. den sölar olja den vägen. Fronten behöver lite riktning. Men om man vill pyssla själv så släpper jag den utan stol och bälte och 8 fälgar för 35 kkr annars kanske jag servar upp den och åker winterhell i februari... Lättkörd i torrt, går lite brett i blött, borde haft mjukare däck... klar vinnarpotential i SLC klass 2, den vann även Winterhell 2013 innan jag tog över den från Butterfly. pm funkar bäst då jag är svår att nå pga konstigt jobb _________________ Tord Ringenha11 |
![]() |
SÄLJES Banracingbilar
![]() |
4237 besök totalt |