| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Svart 525 touring med M-sportskinndtolar mm. -95
|
1026 besök totalt |
|
Bilen har rullat 18000mil. Cosmossvart 525 vanos med ZF. Svart M-sport skinninredning i helt ok skick. "Breda" huven och njurarna. Elhissar*4 Dubbel taklucka (panorama). AC Femekrade aluminiumfälgar med allvädersdäck. klarat sig ganska vettigt från rost. Baklucka osv som brukar va hopplösa är fin kring ruta och fals nedtill. Går jäkligt bra och inga konstigheter maskinellt. inga skrap i lådan eller missljud från vanos, Bra hugg i kopplingen etc. Bilen är avställd och obesiktigad. Åtgärder som bör göras: Stötdämpare behöver bytas, några bussningar i framvagnen/framvagnsinställning bör också göras innan bes. reservhjulet sitter på då jag körde punka nyligen på och lite smått som någon elhiss som inte orkar gå som den ska, dämparna till koffertluckan är i behöv av byte och säkert lite smågrejor som jag glömt bort. Men jag ska absolut granska noga och ärligt redovisa för den som är intresserad och har en bit att åka. 9000kr önskar jag. Den som kan räkna ser att det är under vad man får för motor, låda, huv/njurar och skinninredningen bara. Kontaktsätt jag föredrar framför frågor i tråden är följande: O7O864162O ringa eller sms går bra. sportevo@hotmail.com även PM. _________________ Sammy Lundin |
||
|
Re: SÄLJES: Svart 525 touring med M-sportskinnstolar mm. -95
_________________ Sammy Lundin |
||
![]() |
SÄLJES
|
1026 besök totalt |