| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
EMU ECU
|
2757 besök totalt |
|
EMU ECU
Hej Börjar fundera på att byta ut mitt ms. Tycker egentligen att det är lite torftigt med support. Kör ms1V3 och det har ju inte den bästa statusen, kan man tycka. Det kom för nåt år sen ett nytt som heter ECU Master EMU. nån som kör med det? Erfarenheter. Finns det nu ett fungerade forum i Sverige? Har hittat ett USA-forum som verkar vara liv i! /Lars _________________ Lars Ekman |
||
|
PSI motor hjälpte mig med mappningen av mitt ms, de är jätteduktiga.
De är även är återförsäljare av ECU master EMU, prata med Per, Hälsa från mig. http://www.psimotor.se/ _________________ Svante Hoberg No turbos , no superchargers, just pure petrolhead heaven!!! |
||
|
Hårdvaran
Det är feedback på hårdvarumodifieringar jag saknar lite med ms nuförtiden. Jag ska bygga en utgång för att styra en Mototron tändspole och behöver stöd i hur få till en logisk utgång där det inbyggda tändningssteget blir urkopplat. Finner ingen annan forumsida för ms än den Amerikanska och tycker att det är lite tunt också där, lite en känsla av hemlighetsmakeri. Hoppas att EMU ECU kan upplevas mer rättframt när det gäller support. /Lars _________________ Lars Ekman |
||
|
Jag kör med det på min Peugeot och det jag hann köra i slutet av sommaren så är jag nöjd.
Jag köpte sprut och flying lead och kopplade in det själv. Inga jättekonstigheter men ibland kan manualen vara lite svår att förstå då den är översatt från polska. Då slog jag bara PSI motor en signal och så löste det dig. Detta var första gången jag kopplade sprut och jag lyckades göra någon grundmapp också tillsammans med min bror så bilen blev körbar Ladda ner manualen och kolla igenom det, lika så med mjukvaran _________________ Alex H-e-d-s-t-r-ö-m Tesla Model Y Performance -22 Peugeot 306 GTi -97 195hk@7900 195Nm@6500 VW 1500 baja -69 ( www.instagram.com/alexbajabug/ ) |
||
|
Re: EMU ECU
Hejsan Lars. Vi använder oss bara utav det engelska forumet då vi vill samla allt på ett och samma ställe och inte sprida det över hela internet. Vad jag vet så har vi bara nöjda kunder runt om i landet, förra året sålde, monterade och mappade vi ca 150st EcuMaster. Jag håller på att sammanställa en ny uppdaterad svensk manual. Ni kan följa oss på Facebook på PSIMotor. Vi har även en hemsida www.psimotor.se eller mail info@psimotor.se Jag och Per är med och utvecklar både hård och mjukvara så alla förslag är välkomna och kommer att tittas på. Mvh Mattias |
||
![]() |
Skruva banåkabil
EMU ECU
|
2757 besök totalt |