| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Säljes: Audi A8 1995
|
968 besök totalt |
|
P.g.a att det för trångt i garaget kommer jag att avyttra lite bilar. Jag har ägt bilen i snart tio år och kört strax under 10 000 problemfria och bekväma mil. Numera står den mest och samlar damm då jag köpt en annan bil. Komforten och att det är tyst när man färdas fram är ett signum för bilen. Lite historik: Kamremssats bytt vid 25 000 mil. Olja/filter bytt var 500:e mil i min ägo. Stötdämpare (Sachs) runt om bytt förra året. Bromsskivor fram och belägg bytt i våras. Bilen är mycket välvårdad men lacken har lite repor då den ändå snart är 20 år. 2 wd Elhissar Elspeglar Elstolar Farthållare Motorvärmare Drag Skinn Ac Lilla motorn, 6:a som man åker under litern. Fina Hacka dubb på orginal 16 tums fälg. Fina Dunlop sommardäck på BBS RKII:orna som är polerade. Gått 33 000 mil men det finns många mil kvar att hämta i bilen. Kända defekter: Läcker lite olja från packbox mellan låda/motor. Lite knäppande ljud när man bromsar. Ac kyler lite dåligt. Elantenn Perfekt dragbil till racerbilen eller åk bekvämt året runt. Pris:19 500:- prutat och klart. Ring: 070-660 35 91 Med vänlig hälsning, Lars-Åke
_________________ Lars-Åke Östlin |
![]() |
SÄLJES
|
968 besök totalt |