Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Banracingbilar
![]() |
2278 besök totalt |
SÄLJES: Race kläder! Hjälm, handskar, overall, skor
Hej! Lagt racehjälmen på hyllan för gott nu och plockat fram crosshjälmen istället! Säljer därför iväg mina racekläder separat eller paketpris! (Text under bild) ![]() ![]() OMP Race overall storlek 62 Aldrig tvättad och alltid använt underställ under! Mycket fin i skicket! Standard 8856-200 1500kr ![]() ![]() OMP handskar storlek 10 Gummi på insidan av handen så man har grymt grepp om ratten. Standard 8856-200 300kr ![]() ![]() OMP skor storlek 42 I princip nya, använda under två tävlingar och direkt tagit av mig dom efter jag klivit ur bilen och alltid förvarade i kartongen med papper i skorna så dom håller formen. Standard 8856-2000 1200kr ![]() Hjälm med intercom (glömt vilket mörke just nu bara för det) Hobby lackad med BMW färgade stripes. hjälmluva ingår Standar 8856-2000 800kr ![]() Peltor radiokåpor med aux ingång 500kr Paket pris!!! 3800kr Utrustningen finns i Trosa-Södertälje Kan skicka, köparen betalar då frakten Priser kan diskuteras på plats eller vid seriöst intresse. Kontakta mig helst via SMS eller ring 073-70 26 265 då jag inte är överaktiv här inne på detta härliga forum! MVH Andreas _________________ Andreas Törnqvist |
![]() |
SÄLJES Banracingbilar
![]() |
2278 besök totalt |