Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 127, 128, 129 181 besök senaste veckan (586676 totalt) |
Re:
Men det är ju en ny bil nu och du säger själv att det blir mer bolt-on lösningar så det känns mer som ett nytt projekt än en utveckling av E30in ![]() _________________ Revline 968 GT1 Gustaf Burström. |
||||||||||
Re:
Njaaa... det vet jag inte om jag vågar. Vi kan säga så här. 100:- på att jag slår 1:29.3 (eller vad jag hade med E30in) _________________ Henrik Ryberg BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu www.maxxecu.se 021 Motor @Oggeracing |
||||||||||
_________________ Henrik Ryberg BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu www.maxxecu.se 021 Motor @Oggeracing |
||||||||||
Re:
det tror jag med du gör.. ![]() Men en Pro bil går nog 1,20-1,22 i år och en Pro S går nog runt 1,25-1,27 _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||||||
Re:
Ja, det kan hända att det blir så. Gurra visade ju tydligt i sommras var skåpet ska stå. Om jag inte hänger med trots ny bil, är det jag som kör för dåligt. Då får jag fan ta mig i kragen och köra fortare. Så enkelt är det ju. Annars får jag ju accetera att vara utfyllnad i fältet. Med det material jag kommer ha nu hänger det på mig. ![]() _________________ Henrik Ryberg BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu www.maxxecu.se 021 Motor @Oggeracing |
||||||||||
Hända..?
Det är ju redan sanningen typ.. gurra körde 1,23,x nått och har bil som klarar mitten 1,19 och han moddar ju som fan så 1,20-1,22 är nog rätt säkert, samma med Robin som också kört 1,23or.. Men vill du köra Pro så visst.. Jag kom bara med en ide hur du skulle få mer ut av bilen och mer av dig själv och även göra bilen mer rättvisa.. Hur som helst.. så kommer det bli super fränt nya bygget... _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 127, 128, 129 181 besök senaste veckan (586676 totalt) |