Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
KÖPES
![]() |
2 besök senaste veckan (2275 totalt) |
KÖPES: Kontakten för airbagsensor under säte BMW E36 KÖPT
Ja som rubriken lyder behöver jag kontaktstycket för airbagsensorn som sitter under passagerarsätet. Bilen det gäller är en BMW M3 -96 men det passar nog från fler BMW-modeller skulle jag tro. Hälsningar David Mail:davjo76@hotmail.com Mobil: 0707-982118 _________________ David Jovén BMW M4 BMW M3 3,2 -96 Såld |
om du skickar en bild på hur den ser ut så kan jag nog leta fram den i gömmorna. Kapade bort den förra veckan nämligen.
_________________ Mikael Blixt BMW M3 3,2 -98 2016 - 2:a BMW CUP Special 2015 - 3:a BMW CUP Special 2015 - Årets Rookie BMW CUP |
alternativt hoppa över kontakten ( som inte så sällan är orsak till problem och löda ihop sladdarna. Eller om du inte bryr dig om dess funktion ersätt sensormattan eller andra airbagfunktioner i bilen med ett motstånd. Billigt och fungerar utan mankelemang. Själv plockade jag ut alla airbags för länge sedan och ersatte dess funktion med motstånd (ja inte funktionen som sådan men jag tror du vet vad jag menar)
Allt går att läsa i min lilla tråd om så önskas.. _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
Kanon
![]() ![]() ![]() ![]() _________________ David Jovén BMW M4 BMW M3 3,2 -96 Såld |
![]() |
KÖPES
![]() |
2 besök senaste veckan (2275 totalt) |