| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
BMW MER 320 Grp 5
|
1647 besök totalt |
|
BMW MER 320 Grp 5
ftp://rejsa:rejsa@fetband.rfl.se _________________ J0hanC@rlström Mini Cooper JCW -19 BMW i4 M50 |
||
Exakt! Förväntade mig att fejda ut hårdrocken när maskin drog igång. Motorn ger vältoner så det räcker.
I övrigt en mkt trevlig liten film med ett kul upplägg. |
||
|
Finns det någon som vet vart man kan få tag på ett Grp 5 karosskit eller nåt liknande onödigt brett kit?
_________________ Daniel Sundström Nissan Skyline GT-R R33 -95 Toyota Celica GT-Four ST205 JDM -94 Eagle Talon TSi AWD G1B Aprilia RSV Mille R -02 |
||
|
_________________ /Magnus Lundberg BMW 318i E21 |
||
|
Jag önskar att motorn kunde höras mer, har både fejdat av musiken och höjt nivån på "getingen"
Filmen är dock gjord med en vanlig digitalkamera därav den dåliga kvaliteten, men hade inte med mig DV-kameran så vad gör man... Det är för övrigt den gråhårige "herrn" som syns med svart mekoverall som byggt iordning motorn under vintern och detta var första gången den kördes. Än mer ringrostig var "tobias" då han aldrig kört en högerstyrd tävligsbil och var lite orolig att han skulle rycka upp dörren i sin iver att peta i högre växlar
All heder åt byggherren, förenade bil och "tobias"..... Ryser fortfarande... _________________ Kristoffer Dahlvik BMW 320dT -10 M-sport |
||
Klockrent!! Tackar! _________________ Daniel Sundström Nissan Skyline GT-R R33 -95 Toyota Celica GT-Four ST205 JDM -94 Eagle Talon TSi AWD G1B Aprilia RSV Mille R -02 |
||
![]() |
Bilder o videos
BMW MER 320 Grp 5
|
1647 besök totalt |