| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Flockning av instrumentbrädor eller annat skoj
|
2 besök senaste veckan (3896 totalt) |
|
Hej! Jag har införskaffat utrustning för flockning och skulle bli glad om jag fick utnyttja den lite. Har du något som du vill flocka så hör gärna av dig till mig. Pris är från 500 kronor och uppåt beroende på vad som ska göras. Jag visar några bilder på en instrumentbräda som jag har gjort. Jag har skickat informationen till Moderator så jag fick tillåtelse att annonsera här. Mitt garage är på Viktorssons Billackering i Borås Magnus Viktorsson Telefon 0703252527
_________________ Magnus Viktorsson |
|
Vad tar du för att flocka en liten skalstol? Något större än en gokartstol och det är naturligtvis bara ena sidan som skall flockas.
|
|
Fick inget svar på mitt PM så provar här.
Läste på ett forum om flockning som dels hade börjat trilla av men sen någon där det blivit som sirap i solen. Tänker om du har någon erfarenhet av liknande problem? Är det bara färgen som ska stämma något för att det inte ska bli andra färger i flockningen, i.e. måste jag måla ytan som är bar metall om jag vill ha allt flockat?
_________________ Joakim Tdal Porsche 951 |
|
Hej
Ursäkta jag har verkligen försökt svara alla som PM:at och du ligger i skickat men det kanske har blivit något fel.. Titta in igen så kanske det ligger där. På svar på frågan så har jag ingen erfarenhet från sådant som trillar av eller blir sirap. Jag färgar alltid limmet i den kulör som flocken är i för att det inte ska lysa igenom. Men är det en helt annan färg på det som ska flockas så kan man ju även lacka först den delen i flockens färg för att resultatet ska bli bra. Det går även bra att ringa mig så kan jag svara på lite frågor. 0703252527 Ha det fint Magnus _________________ Magnus Viktorsson |
![]() |
SÄLJES
|
2 besök senaste veckan (3896 totalt) |