Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1239 besök totalt |
Semestergokart nära Sveriges längsta sandstrand?
Är ni i närheten och är sugna så anmäl intresse i denna tråden! Sandstranden i rubriken finns utanför Laholm, Laholmsbukten alltså. Vid Skummeslövstrand (södra delen av denna strand) får man dessutom köra ut med sin bil på stranden, ca 5-6 km av stranden är tillåten att köra på. Vill man ta bra kort på sin pärla så kör man ut där när solen börjar gå ned i havet i väster. Kanske datum i anslutning till 14 eller 15 juli kan vara aktuellt då, det är nämligen då som Gyllene Tider har sina två första spelningar, Örjans Vall i Halmstad. _________________ Pär Hylander |
||
Jag kan ju fylla i med att Laholms gokartbana är en mycket fin bana som är kul och omväxlande o köra. tar ca 45:9 för mig att komma runt där (då tillhör jag nog de snabbare) och omkörningsmöjligheterna är förhållandevis bra!
MVH / Alexander Eklöw _________________ A Eklöw |
||
Re: Semestergokart nära Sveriges längsta sandstrand?
Det låter intressant! Man kanske ska ta och titta förbi en sväng. Sitter på Tjörn nu, renoverar stugan. ![]() Har dock ingen bil att köra dit i än, Supran är ju såld ![]() Ev. hinner jag med att skaffa en annan tills dess. ![]() |
||
trevligt med lite intresse! vore kul om du kom, ar där o körde in mig idag, grymt kul bana!!! _________________ A Eklöw |
||
Kan meddela att jag inte hinner komma ![]() Hinner inte få bilen tills den 14:e... Dessutom tar det lite längre tid med stugan än planerat pga. allt regn. Men om det blir fler gånger, eller längre fram så kommer jag gärna! ![]() |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1239 besök totalt |