Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2, 3 >> 1 besök senaste veckan (9412 totalt) |
2015-07-18 Superstage Emmaboda
Då var det dags för Superstage i Emmaboda Lördagen den 18/7. Vi kommer att ta in 12 bilar så det blir mycket körning för de hugade. Priset för dagen är 1100:- och då ingår lunch. Upplägg: Grindar öppnar: 08.00 Välkomstmöte 08:45 Körning 09:00-12:00 Lunch 12:00-13:00 Körning 13:00-17:00 Alla bilar kommer numreras från 1 till 12 och körning sker efter turordning. Vill man hoppa över en runda, meddelar man bilen efter i turordningen. Slicks, r-däck och gatdäck är tillåtet. Inga krav på att bilen ska vara besiktigad. Se dock till att bromsvätskan är fräsch och att bilen inte låter över 95db (mätning sker ca. 5 meter vid sidan av banan). Körning kör på egen risk! Passagerare är sjävklart tillåtet. Rutorna helt uppe eller helt nere. Heltäckande klädsel och hjälm. Varje runda består av tre varv, där det första är ett uppvärmningsvarv. Bilsport vill inte ha några bilar ute på avkylning på de allmänna vägarna, så håll er inom området! Betalning sker till mitt bankkonto och skickas till er efter att ni skrivit upp er i listan nedan och skickat mig ett PM. Fyller i allt eftersom ni betalat in och då fått er plats helt bokad. 1. Fredrik Gehammar - Honda Civic - Betalt 2. Fredrik Johansson - Mazda Miata - Betalt 3. Joakim Bernhardsson - Saab 9-3 SS Betalt 4. Jon Rolfsson - Volvo S60 Challenge - Betalt 5. Martin Öberg - Fiat Abarth 595 Competizione - Betalt 6. Daniel Ingvarsson - Mitsubishi Evo - Betalt 7. Marcus Svensson - Mazda RX-7 FD - Betalt 8. Matthias Karlsson - Mazda Miata - Betalt 9. Niklas Rosell - BMW M3 - Betalt 10. Nilla Mårtensson - Volvo S60 Challenge - Betalt 11. Magnus Strömberg - Toyota MR2 - Betalt 12. Björn Hall - Volvo 850 GLT - Betalt Res: Res: // Jon _________________ Jon Rolfsson |
||||
Ska bli skoj detta. Tack för att jag fick nummer sju (som vanligt).
![]() ![]() _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck) ![]() |
||||
Re:
Jag litar på att Fiat fixar fram en bil åt mig tills dess. Så mycket motstånd lär jag inte bli ![]() Vill mest lära mig känna bilen lite på gränsen, kommer köra gatdäck dessutom. _________________ Martin Öberg ![]() |
||||
Detta ska bli kul! Det var 5 år sedan jag körde superstage sist, så det är på tiden
![]() Många roliga bilar anmälda ![]() _________________ Fredrik Gehammar Kör: Honda Civic -91 n/a TimeAttackNu Club Challenge 1:a 2021 och 2019 Superstage: 1.18.17 r-däck |
||||
Re:
Jasså,det sitter redan spis i och bredare däck på.... ![]() _________________ Jonas Andersson. Kör Volvo 244 Turbo på bana. Volvo 850 som brukis. Ford Sierra på vintern. |
||||
Re:
kan skruva åt stiften så blir de lite mer mos;) nu ska du inte va sån jonas ![]() _________________ Björn hall |
||||
Re:
Hej Nej inga osynliga reserver finns så gör ni upp så är platsen din Niklas. Kvittera till mig när det är klart bara ![]() // Jon _________________ Jon Rolfsson |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2, 3 >> 1 besök senaste veckan (9412 totalt) |