Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
KÖPES
![]() |
905 besök totalt |
KÖPES: Original stötdämpare och fjädrar BMW E36 M3 3,2
Då det tydligen var väldigt kinkigt med att ha originalprylar på regbesiktningen söker jag nu efter en uppsättning original stötdämpare och fjädrar till en BMW E36 M3 3,2. Skicket spelar inte så stor roll, dock inga rosthål, större läckage eller dylikt. Eftersom jag bara ska ha dem på besiktningen vill jag naturligtvis ha dem så billigt som möjligt ![]() Mail: davjo76@hotmail.com Mobil: 0707-982118 Hälsningar David. _________________ David Jovén BMW M4 BMW M3 3,2 -96 Såld |
||
Jag har original fram ifrån min z3m som har e36 framvagn. Du kan låna de om du vill. Bak är det ju e30 så det blir värre.
Verkar vara en väldigt kinkig besiktningssnubbe du stött på. Är det den som utför besiktningen du pratat med? /AL _________________ A1exander Wi1borg M2 F87 Competition + 1M E82 + iD4 Sodi DD2 |
||
Det var nog snubben som gör besiktningen, det var iaf från den stationen. Men det löser sig nog verkar det som. Tack för erbjudanden om lån, ev har jag fått tag på en uppsättning, hör av mig om det skulle behöva lånas!
_________________ David Jovén BMW M4 BMW M3 3,2 -96 Såld |
||
Bes mannen följer ju bara reglerna som säger att allt ska var orginal
när man gör reg bes. Jag fick rådet från besiktningsmannen jag pratade med börja med att regga in bilen med buren. Bygg om sedan. _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 ![]() |
||
Re:
Visst, han gör inte fel men i mitt fall reggade jag buren och då var det den dom fokuserade på inte vad jag hade för chassie. Enligt mig rätt tänkt ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||
![]() |
KÖPES
![]() |
905 besök totalt |