Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Racingsimulatorer
simbins gtr på falkenbergs motorbana
1127 besök totalt
jonaslarsson
Falkenberg
Här sen Mar 2003

Trådstartare

jag va på motorbanan och kollade idag och simbins hadde en fet trailer nån som vet något om den?

Citera
Johan Meissner
Stockholm
Här sen Jan 2004

Den var nyligen vid ETCC-tävlingen på Donington. Där kunde 6 pers köra GTR och de var många nya bilar som kunde köras. Viper, Saleen, Ferrari osv.

Torslanda
Här sen Nov 2002

Re: simbins gtr på falkenbergs motorbana

jonaslarsson skrev:
jag va på motorbanan och kollade idag och simbins hadde en fet trailer nån som vet något om den?

Dom hade 4st GRT simulatorer i Dainer Motorsports Trailer, kanske inte så konstigt med tanke på att det var Simbin GTR reklam på CarreraCup bilen och att det var Magnus Wallinder som körde....

Finns spelet att köpa ännu?

Falkenberg
Här sen Mar 2003

Trådstartare
jag va där och körde körde mot ros och robin rudholm. det värsta va att ros satte av mig > . man fick bara köra på spa och mad alla hjälp medel på

Citera
Micael Johannssen
Malmby
Här sen Dec 2002

Re: simbins gtr på falkenbergs motorbana

Finns spelet att köpa ännu?[/quote]

Tyvärr inte, vi får ge oss till tåls ett tag till. Någon gång kring September/oktober skall det finnas i handeln.

Westfield SE
Citera
FSN
Torslanda
Här sen Nov 2002

Har installerat demon och kanat runt några varv i Listern men jag tycker att den bromsar dåligt och jag kan inte låsa upp trots att ABS är bortkopplat. Har en MOMo Racing ratt. Finns det nån lösning på det???

Malmby
Här sen Dec 2002

Hej!

När du konfigurerar ratten, i spelet, ser man en stapel som växer när man rör på tex broms. Har du kollat så att den går hela vägen, så att säga.

I övrigt så tar det något varv innan bromsarna har kommit upp i temperatur och fungerar ordentlig. Jag låser upp bromsarna alldeles för ofta, måste vara rätt försiktig på pedalen.
Detta är inte det officiella demot, så vi kan vänta oss lite annorlunda kör känsla i den slutgilltiga versonen. Det skall vad jag förstått komma ett riktigt demo vad det lider.

//Micke

Westfield SE
Citera
FSN
Torslanda
Här sen Nov 2002

Micael Johannssen skrev:
Hej!

När du konfigurerar ratten, i spelet, ser man en stapel som växer när man rör på tex broms. Har du kollat så att den går hela vägen, så att säga.

I övrigt så tar det något varv innan bromsarna har kommit upp i temperatur och fungerar ordentlig. Jag låser upp bromsarna alldeles för ofta, måste vara rätt försiktig på pedalen.
Detta är inte det officiella demot, så vi kan vänta oss lite annorlunda kör känsla i den slutgilltiga versonen. Det skall vad jag förstått komma ett riktigt demo vad det lider.

//Micke

Stapeln för bromsen går hela vägen och jag har försökt värma bromsarna så bra det går men det låser inte. Jag antar att det skall ryka tjuta och bli svarta spår vid låsning? om jag ställer bromsarna på 80% bak och bromsar i en kurva eller ett krön så kastar det ordentligt inte annars, väldigt tråkigt, jag kanske har för gammal bromsvätska

1127 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande