| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
simbins gtr på falkenbergs motorbana
|
1127 besök totalt |
|
jag va på motorbanan och kollade idag och simbins hadde en fet trailer nån som vet något om den? _________________ ERCUP segrare 2008 Porsche sports cup 8C segrare 2010 Nordictimeattack SM segrare 2014 |
||
|
Re: simbins gtr på falkenbergs motorbana
Dom hade 4st GRT simulatorer i Dainer Motorsports Trailer, kanske inte så konstigt med tanke på att det var Simbin GTR reklam på CarreraCup bilen och att det var Magnus Wallinder som körde.... Finns spelet att köpa ännu? _________________ /Fredrik Stjernlöf (Svensson) |
||
|
jag va där och körde körde mot ros och robin rudholm. det värsta va att ros satte av mig >
. man fick bara köra på spa och mad alla hjälp medel på
_________________ ERCUP segrare 2008 Porsche sports cup 8C segrare 2010 Nordictimeattack SM segrare 2014 |
||
|
Re: simbins gtr på falkenbergs motorbana
Finns spelet att köpa ännu?[/quote] Tyvärr inte, vi får ge oss till tåls ett tag till. Någon gång kring September/oktober skall det finnas i handeln. _________________ Micael Johannssen Lotus Exige Cup240 Lotus Elise 111s -99 Westfield SE |
||
|
Har installerat demon och kanat runt några varv i Listern men jag tycker att den bromsar dåligt och jag kan inte låsa upp trots att ABS är bortkopplat. Har en MOMo Racing ratt. Finns det nån lösning på det???
_________________ /Fredrik Stjernlöf (Svensson) |
||
|
Hej!
När du konfigurerar ratten, i spelet, ser man en stapel som växer när man rör på tex broms. Har du kollat så att den går hela vägen, så att säga. I övrigt så tar det något varv innan bromsarna har kommit upp i temperatur och fungerar ordentlig. Jag låser upp bromsarna alldeles för ofta, måste vara rätt försiktig på pedalen. Detta är inte det officiella demot, så vi kan vänta oss lite annorlunda kör känsla i den slutgilltiga versonen. Det skall vad jag förstått komma ett riktigt demo vad det lider. //Micke _________________ Micael Johannssen Lotus Exige Cup240 Lotus Elise 111s -99 Westfield SE |
||
Stapeln för bromsen går hela vägen och jag har försökt värma bromsarna så bra det går men det låser inte. Jag antar att det skall ryka tjuta och bli svarta spår vid låsning? om jag ställer bromsarna på 80% bak och bromsar i en kurva eller ett krön så kastar det ordentligt inte annars, väldigt tråkigt, jag kanske har för gammal bromsvätska
_________________ /Fredrik Stjernlöf (Svensson) |
||
![]() |
Racingsimulatorer
|
1127 besök totalt |