| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
ETC EM Andertorp 1986-05-18!!!
|
1484 besök totalt |
|
NU blir det RACEPÖRR! Mor & far håller som bäst på å flyttar från huset till en lgh, å bad mig att ta hand om mina saker på vinden... Bland allt samlat hittar jag ett inbjudnings kort som hadde skickats till min far om VIP inbjudan till anderstorp med full acces till depå mm. På denna tiden var min far försöljnings chef för Monroe stötdämpare i svedala å därför kanske jag är i "vägen" på vissa kort. Samt vem visste att man skulle köpa sig en likadan bil 18år senare... korten är tagna mot en vägg med en dia-projektor som bild källa och en digitalkamra som "digitaliserar" dem! Så ursäkta kvalitén, men jag såg det som ett måste att dela med mig av dem! Bland bilarna finner ni: BMW, MB, ROVER, NISSAN, VOLVo, VW mm. Njut av det "riktiga" ETCC innan alla regler och strunt komm in...Kolla även in Centrum bultarna på alla BBS fälgar..VILL HA!
_________________ Johan Carlsson Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||
|
Mycket skysta bilder.Tänk om man kunde vrida tillbaka klockan
Jasså du är sugen på centrumbults fälgar , jag har en sådan BBS fälg liggande från en 240 och den säljer jag aldrig . Det är ju en bit historia
_________________ --VVTS-- |
||
|
|
||
|
Tjusigt Johan. Ska försöka gräva fram Super-8 filmer från farsans korta rallykarriär på 60-talet, du vet ju hur han kör nu, hoppas han körde bättre då
_________________ :: Mikael Lindqvist |
||
|
Jag vet ngn mer som oxå var där på det racet...ochy en massa andra oxå för den delen. Finns en del foton hos päronen. undra när man skaq fixa att scanna dom?
|
||
Hej Hanna! trevligt med ytterligare en "tös" på rejsa! Ang. frågan: Hmm, Vet inte riktigt vad jag skall svara på detta...Har några förslag men....
Magnus blir kanske inte glad...
_________________ Johan Carlsson Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||
Å du ser packad ut på din
||
![]() |
Bilder o videos
|
1484 besök totalt |