| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: AN6-kopplingar på slang.
|
635 besök totalt |
|
Jag köpte tillbaka Lionnes bränslesystem för 2500, när jag kollade NBM-s prislista gav den ca 10'. Men Suzi blev ju inte av så jag gick igenom listan och räknade ihop hos GA, och fick 6400:- Grejorna har blivit billigare. Får jag 1500...? Hämtpris. Tre metallspunna teflonslangar med Earls-honor, 2 st 50cm och en 30cm. Dom har jag inte monterat själv. Alla slangar med Goodridge-kopplingar går att montera om, man behöver en "oliv" á 50:- per koppling, finns hos GA. Två metallspunna teflonslangar med Goodridge-kopplingar-honor, båda 250cm. En metallspunnen teflonslang med Goodridge-kopplingar-honor, 50cm. Skadat slanghölje, men kopplingarna OK En metallspunnen teflonslang med Goodridge-kopplingar-honor, 75cm. En metallspunnen teflonslang med Goodridge-kopplingar-honor, 30cm. Skottgenomgångar Goodridge blå, 5 st 45 grader, 3 st 90 grader, och 2 raka Två övergångar AN till 14mm metric och en till 12mm metric, Goodridge En hane-hane förbindning (AN-AN-skarv). 4 Goodridge banjor, 14mm 7 rostfria (swedol) honor för 8 mm bränsleslang 3 rostfria banjor för bränsleslang, två enkla banjobultar och 2 dubbla. Arne Lindgren
_________________ Arne Lindgren |
![]() |
SÄLJES
|
635 besök totalt |