| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Grenörspackningar BMW S50 motorer
|
907 besök totalt |
|
Säljer Grenrörspackningar som inte används. 2 Uppsättningar varav den ena har suttit på en Z3 3,2 ett par månader innan den krockades. Den andra på min bil när jag körde Supersprint grenrör ett par månader. Så, i nyskick. Finns totalt 12 st. 3 av dom har ett hörn avkapat för att passa på Z3. 250kr/set om 6st. (Halva priset jämfört nya på Schmiedmann, ca 70% billigare jämfört med BMW) Mikael 0707162550
_________________ Mikael Blixt BMW M3 3,2 -98 2016 - 2:a BMW CUP Special 2015 - 3:a BMW CUP Special 2015 - Årets Rookie BMW CUP |
||
|
Re:
Vad jag kan läsa mig till i annonsen så.står det inget om att dom inte varit använda? Sönderkapade är väl lite fel ord, anpassade för z3 står det ju. går ju inte montera dom på z3 utan att göra så. //Calle _________________ Carl-Johan Sjöberg |
||
|
Re:
Mja, du får nog läsa en gång till. Det står att dom inte används. inte att dom inte har använts. En uppsättning kvar, kom o köp!
_________________ Mikael Blixt BMW M3 3,2 -98 2016 - 2:a BMW CUP Special 2015 - 3:a BMW CUP Special 2015 - Årets Rookie BMW CUP |
||
![]() |
SÄLJES
|
907 besök totalt |