| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: BMW E30 Garage rensning
|
1978 besök totalt |
|
Nu var E30in borta så dags att rensa ur garaget! Börjar med sakerna som har nån form av värde/tar störst plats. Borbet A fälgar, 16x7.5, 4x100, vet ej ET men 20 verkar vara standard på denna modell. 3 st av fälgarna är skeva, 2 går att rädda enligt Intera men en går ej att få helt perfekt. Går dock att köpa nya nu så man kan komplettera. 4 st hankooks, 2 med ca. 5 mm och 2 med ca. 3 mm kvar. 2 st falken ingår också med ca. 3 mm kvar. Alla med jämn slitbana. Pris: 800 kr för allt, eller 500 för fälgarna och 500 för däcken. M20B20 motor, motronic box, luftfilter box. Komplett med allt utom växellåda och LMM saknas också. Minns ej miltal. Mycket fin sachs koppling. Var tänkt som besiktningsmotor men aldrig kört den. Köpt av PPF grabbar som intyga att den funka fint när den blev urplockad. 500 kr eller bud Dragkrok som satt på min E30 touring -89. Tror den är original? Ge ett bud Ny, original 65 graders termostat passande M20B25. 500 kr Rattnav kvar, passar E30 och förmodligen de flesta rattar. Kan ta mått vid intresse. 300 kr eller bud Auto Meter-mätare. Olje temp, olje tryck, pyrometer. Alla med rätt skalor (metric). Alla 3 för 1300 kr eller bud. Kan sälja enskilt men ser helst att nån tar alla 3. Tror inte jag har några sensorer till. Grenrör i svartstål. Passar M20 i E30. Extern wastegate, avgasbandage och lastbils T4-fläns. 2500 kr eller bud. Fräscha sänkfjädrar bak till E30. Kommer från eibach. Drygt 20 cm långa. Tror de sänker 60 mm. Ge bud! Delarna finns i Stockholm. Ni når mig på PM, SMS, Tele, mail. 0734042137. Jesper_135@hotmail.com Mvh Jesper
_________________ Jesper Henriksson |
|
_________________ Tony Sarja nollsju35611651 http://www.garaget.org/Sarja88 http://www.garaget.org/tonysarja Bmw E36 2.8 L Turbo Bmw E30 Dragracing |
![]() |
SÄLJES
|
1978 besök totalt |