| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Färddator + klimapanel e36
|
1 besök senaste veckan (2993 totalt) |
|
Vet du om det funkar att trycka i den stora när man har den lilla färddatorn idag?
Jag har bara den med enkelrad av knappar i mitten. Vet du om pixlarna är ok i den? _________________ Thomas Runebrant Boxster S -01 GT edi Boxster S -04 Race ex Cupra R Ringen Toy II ex M3 E36 BTG 7:51 TF ex 996GT3 CS ex 993TT RS/CS ex 911 -78 3.8l ex |
||||
|
Re:
Thomas, skärpning. Dendär gör inte bilen snabbare
Men klart att du ska ha en sådan
_________________ Mikael Blixt BMW M3 3,2 -98 2016 - 2:a BMW CUP Special 2015 - 3:a BMW CUP Special 2015 - Årets Rookie BMW CUP |
||||
|
Re:
Sant, men inte långsammare heller
Grejen är att pixlarna i den jag har är HELT kass, inte en pixel som är läsbar och klocka är inte fel att ha så man inte bommar utsläppet .
Den dag då den är all in på lättning så får den väl åka ut igen. _________________ Thomas Runebrant Boxster S -01 GT edi Boxster S -04 Race ex Cupra R Ringen Toy II ex M3 E36 BTG 7:51 TF ex 996GT3 CS ex 993TT RS/CS ex 911 -78 3.8l ex |
||||
|
Re:
Ok, ja det var det jag syftade på. Har ingen aning själv. Lugnar mig tills jag vet. _________________ Thomas Runebrant Boxster S -01 GT edi Boxster S -04 Race ex Cupra R Ringen Toy II ex M3 E36 BTG 7:51 TF ex 996GT3 CS ex 993TT RS/CS ex 911 -78 3.8l ex |
||||
|
Re:
Passar inte rätt in. Den stora färddator har två anslutningar baktill och din lilla har bara en. Du får dra nya kablar till lite olika platser. tex från bakom instrumenthuset och lite olika platser bakom handskfacket. Gjort jobbet själv då det var billigare och enklare att koppla in den än att byta panelen eller hitta den lilla färddatorn. _________________ Andreas R 200sx s14 RB25DET BMW e36 |
||||
|
Ja dom fungerar. Plockade själv ur dom ur bilen. Troligen något pixelbortfall. Finns det någon som inte har det? Du får testa. Är du ej nöjd får du skicka tillbaka dom.
_________________ Fredrik Rapp BMW E21 -78 Toyota Corolla -75 Toyota Supra -84 |
||||
|
Re:
för det priset så köper du den och så byter du lcd-displayen mot den som du har. Så får du fungerande klocka och display utan pixelfel.
_________________ Andreas R 200sx s14 RB25DET BMW e36 |
||||
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Färddator + klimapanel e36
|
1 besök senaste veckan (2993 totalt) |