Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
3468 besök totalt |
Vilka är på Ringen nu i Påsk?
Är det fler härifrån som åker ner över påsken? Jag åker imorgon och är nere hela helgen. Alltid kul om man springer på ngn Svensk och speciellt ngn härifrån som vill prata lite ![]() _________________ Henrik Petersson |
||
Re: Vilka är på Ringen nu i Påsk?
Jeg er på plats. 0 grader och snö. Velkommen ![]() _________________ Glenn Melbye Clio RS 201 Ringtool "Kirfel edition'' |
||
Vi kom ner igår! Möttes av snö när vi körde sista milen innan Nürburg, men till kvällskörningen torkade det upp och vart solsken hela passet med helt torrt varv
![]() _________________ Martin Nymberg |
||
Re:
Det var som väntat galet mycket folk och många avstängningar. Lyckades klämma in 2 avrostningsvarv i all galenskap, härligt ändå och alldelses lagom. Såg en svenskskyltad M3 men det fanns inte ens en parkeringplats vid påsläppet så fick klara mig utan det trevliga snick-snacket runt omkring. Vore kul att ses Johan, blir det en septemberresa som vanligt? _________________ Thomas W Mehr sein als schein |
||
Hemkommen nu sedan snart två veckor .
23 varv blev det plus två pass på GP slingan. Trotts snö på morgonen blev det bra åkning! Söndagmorgonen åkte jag 4 varv helt själv! Inte en bil framför el bakom Skickar också en hälsning till er jag träffade där nere! Några av er har ju skrivit här ![]() _________________ Henrik Petersson |
||
Re:
Mycket trevligt att träffas och det var fin kvällskörning samtliga dagar! ![]() ![]() ![]() _________________ BMW M2 -18 Audi A3 Cab -18 VW Up! -12 |
||
![]() |
Nürburgring
![]() |
3468 besök totalt |