Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Banracingbilar
![]() |
3675 besök totalt |
SÄLJES: peugeot 205 gti tävlingsbil
Hejsan! Vi säljer våran Peugeot 205 gti tävlingsbil. Den ligger på blocket och det finns massor av information om bilen här på rejsa om man söker i säljesannonserna som förförra ägaren lade ut. Vi körde 2 tävlingar i slc med den under 2013. Fråga gärna via blocket eller pm här. http://www.blocket.se/halland/Peugeo Vi har massor med reservdelar , hjul mm som ingår. pris 24000:- och det är jättebilligt för en färdig tävlingsbil. Transport inom rimliga avstånd kan ev ordnas ![]() Med vänlig hälsning Emil , Halmstad, 0703161150 _________________ Emil Nilsson Ordförande Audi Clubsport Team Tidsoptimisterna Racing Audi Club Sport |
||
Undrande
alloj! Varför blir inte denna bil såld?? Har haft den ute i ett år och bara fått skambud... Är det skam att begära 24 för en turn key tävlingsbil med vagnbok?? Några funderingar från er 531 som hittills läst tråden?? Med vänlig hälsning Emil _________________ Emil Nilsson Ordförande Audi Clubsport Team Tidsoptimisterna Racing Audi Club Sport |
||
Re: Undrande
Den verkar ju välbyggd, men det skulle nog hjälpa att nämna vilka dämpare, fjädrar och torsionsstavar som följer med. ![]() _________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
||
Re: Undrande
Jag tror att om man läger ner lite energi på sin annons så blir saker mer lättsålda. Exempel på vad du skulle kunna göra är att lägga in lite bilder, länka till tråden som uppenbarligen verkar finnas, utförligt beskriva bilen. Det tar dig sannolikt mindre än 20 minuter att fixa det. En ganska lite insats för att få något sålt. Se till vad du kan göra istället för att fundera vad det är för fel på folk som inte köper ett objekt du vill sälja till i ditt tycke ett rimligt pris. _________________ Fredrik Hård Clio Sport 172-02 |
||
Halloj alla glada.
Jag har tidigare haft ute bilen med fullständig spec och la ut det nu med.... Förnyade den precis. Får jag inte sålt den så kan jag lika gärna ha 3 bilar ett tag till.. Då kan jag och polaren turas om med att jaga varandra på lite kvällsträningar och trackdays. För någon racingkarriär det har vi varken talang för eller tid med som småbarnsföräldrar... Tänkte dock att om jag fick sålt peggan så kunde jag få loss lite lekpengar till motorbygget i A4an... Början på det i alla fall. ![]() _________________ Emil Nilsson Ordförande Audi Clubsport Team Tidsoptimisterna Racing Audi Club Sport |
||
Re:
Jag har tidigare haft ute bilen med fullständig spec och la ut det nu med.... Förnyade den precis Var då?? _________________ Peter Franzén Nissan 200SX V6 SSK-racing klass3 MB SLK230 Kompressor sommarbil |
||
på....
På blocket såklart. översta länken fungerar... Inte ens ett skambud ännu.... Tror tusan jag tar ut och luftar den på någon träff... Billigare än golfen att köra ![]() _________________ Emil Nilsson Ordförande Audi Clubsport Team Tidsoptimisterna Racing Audi Club Sport |
||
![]() |
SÄLJES Banracingbilar
![]() |
3675 besök totalt |