| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
SÄLJES: BOXTER S "SÅLD"
|
5422 besök totalt |
|
hey nu er våren/sommeren på vej och det er nu drombilen skal handles ??? porsche boxter 3,2 S ,280 PS. 05"er, 9800mil. svart m. gråt læder indredning . udstyr,PCM,CRD24,PMS,PAMS . 19"hjul med nya michelin PS2. stort service incl.AC+vattenpump+bremsbeleg. (dæk+service 34K.) nybesigtigas ved levering. Priside.239000.skr. OBS.INGEN BYTTE
_________________ niels hansen |
||||
|
Hejsan, bilen är intressant men jag tycker du ligger tokigt fel i pris. Idag kom det ut en helt motsvarande boxster s på blocket för 169000:- När du närmar dig det priset kan du höra av dig på 0709990150 så köper jag den om jag inte köpt någon annan...
_________________ Niklas Amnell |
||||
|
Re:
Det har inte kommit ut någon Boxster alls på blocket idag. Och den billigaste 987an (ej s) ligger på 179k ..så
_________________ David Frost |
||||
|
En liten fråga bara.
Det verkar skilja en del i pris mellan -04 och -05? Nåt speciellt som hände där (uppdatering av nåt slag?) _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
|
Re:
Trist med såna här felaktiga inlägg i en säljes tråd. Billigaste 987:an boxster s på blocket just nu är 249 000 kr. Till trådskaparen önskar jag lycka till med försäljningen! |
||||
|
boxter S
hey. tja tror han tar fel på en 986 & 987 samt min er en S model med en del udrustning over standard. samt at jeg lige har lagt 34000kr på dæk & service,det tror jeg ikke du får på mange andre ???? men sessongen er jo lige startet så pt. går jeg ikke meget længere ned i pris.. mvh niels _________________ niels hansen |
||||
|
Re:
Så enkelt det var
_________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
|
Re:
Jag hann
Tror inte det sätter en ny prisstandard för 987S _________________ Olof Lundblad |
||||
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
|
5422 besök totalt |