| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Torrsumpspump och tank
|
2911 besök totalt |
|
Auto Verdi No.0345 5-stegs torrsumpspump med 28mm längd på tryck kuggen och 36 tandat 90mm diameter remhjul samt ett AutoVerdi 19 kuggars vevaxelremhjul med sidbrickor. -16AN på trycksidan och 4x -12AN på sugsidan. O-ringstätade svarta AN-kopplingar från AutoVerdi medföljer. Pumpen är lätt begagnad och i mycket bra skick. Sprillans ny Peterson #08-0009 3 Gallon (11liter) oljetank samt monteringsklammer av billet aluminium/rostfria band #08-0101. inklusive svarta -12AN anslutningar samt -12AN/-16AN ingång. Pris pump + tank: 11 000:- Aluminium billet fräst fäste förNissan sr20det (passar i original AC-kompressor fästhål) samt aluminium oljetråg med 3st -12AN utgångar per sida. Det vill säga du pluggar den sida du inte önskar använda. Pris: 2500:- mvh jockealvin@hotmail.com
_________________ Joakim Alvin |
||||||
|
Re:
Liter för dyrt för min smak, , men om du vill sälja och går ner i pris.. pma mig _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||
|
Re:
Det är noterat.
Kan tilläggas att billigaste på Ebay kostar 4000:- plus 700:- för monteringsband plus en kostnad på närmare 1000:- för frakt och där till eventuell moms/tull. Summa cirka 5700:- (exkl. moms/tull) Sedan tillkommer ytterligare någon 500-hundring för ORB -AN kopplingarna som jag skickar med. _________________ Joakim Alvin |
||||||
![]() |
SÄLJES
|
2911 besök totalt |