Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Banracingbilar
![]() |
14932 besök totalt |
Såld
Bilen i fråga är en S60 Challenge bil ch nr: 1500403 som jag vet har körts utav Mårten Sahlström innan. Är en helt ordinär Challenge bil som fortfarande går med plomberad motor så cirka 285hk, det sitter i dagsläget en M56 låda med en quaife diff. Original dogbox lådan har jag liggandes och den ingår såklart. Annars sitter sedvanlig utrustning på bilen så som Öhlins dämpare, AP bromsar samt KBT bur som uppdaterades 2010. Samma år monterades det en ny säkerhetstank samt att ett Fogmaker släcksystem sattes i bilen. Original vingen finns till bilen. Mängder av däck och fälgar finns till bilen för den som vill så pris kan sättas efter det. BBS Nebula fälgar 8X18 skodda med Pirreli Zero Corsa 235/40-18. Svarta Sparco fälgar 7x17 med STCC slicks. Vita Speedline Corse 2113GT 8x18 ett set slicks och ett set regn däck samt 4 st utan däck. ![]() ![]() ![]() Fler bilder och mer information kan ni se i min tråd nedan: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php Har även massa mer bilder och svara gärna på era frågor. Nås lättast på mail i första skedet: jon.rolfsson@kalmarlantman.se Telefon funkar efter kl 18 : 0725-171152 Är ett jätte fint skick på bilen där det bara är att vrida på nyckeln och köra 2015. Pris: 160.000:- // Jon _________________ Jon Rolfsson |
||
Otroligt fint skick på denna bil i verkligheten och går fantastiskt!
![]() Hoppas verkligen denna klenod kommer till användning inom kort. RCN-Lopp hade vart nått? _________________ Mvh Daniel Reinhard Driver sidan www.volvosupertouring.se Älskar Nürburgring och Rally |
||
Re:
Tackar för det ![]() Kommer deltaga på NTA på Gelleråsen till helgen ![]() // Jon _________________ Jon Rolfsson |
||
Hallå. Hoppas du kan tänka dig svara även fast bilen e såld!?
Vad är det för vinge?? Har du nån aning om vart man kan få tag i dogbox-låda? Pris på en sådan?? Tack på förhand. _________________ Dennis Berglind ------------------- BMW M3 e36 Racebil Porsche 997 GTS -Såld Volvo 850R Racebil -Såld |
||
Re:
Absolut kan jag det, vingen har jag tyvärr ingen aning om fabrikat på tyvärr. Ang lådan så är det Tractiv som byggt drevsatsen så hör med dem för pris på en sådan. Hoppas det varit till lite hjälp iaf. // Jon _________________ Jon Rolfsson |
||
Fler frågor
Hej igen. Du har möjligtvis inga STCC-slicks kvar att sälja?? eller annat från bilen som kan vara intresse för mig i min uppgradering till "R" som jag håller på med?? Quivfediff?? Om jag inte frågar så kan jag heller inte få några svar på mina frågor... ![]() _________________ Dennis Berglind ------------------- BMW M3 e36 Racebil Porsche 997 GTS -Såld Volvo 850R Racebil -Såld |
||
![]() |
SÄLJES Banracingbilar
![]() |
14932 besök totalt |