Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
KÖPES
![]() |
595 besök totalt |
KÖPES: 235/35-19
Söker efter kvalitets däck 4st 235/35-19 med bra mönster/nya Hälsningar Rani 073 598 21 16 _________________ Med vänlig hälsning /Best Regards Rani Patrous Automotive Photographer www.ranisfoto.se www.instagram.com/ranisfoto www.facebook.com/ranisfoto |
||
Re:
Tjena Rickard ![]() Jag kanske va otydlig med mitt inlägg men det är 4st jag är ute efter alt. 18"/19" 5/114,3 ET45-ET50 NAV 66,1 + Ha de // Rani _________________ Med vänlig hälsning /Best Regards Rani Patrous Automotive Photographer www.ranisfoto.se www.instagram.com/ranisfoto www.facebook.com/ranisfoto |
||
Re:
Hahah kanske det ;-) Jag söker både och antigen 4st lösa däck eller fälgar.. Jag har skapat en egen tråd för fälgarna så det var därför jag skrev det till dig. _________________ Med vänlig hälsning /Best Regards Rani Patrous Automotive Photographer www.ranisfoto.se www.instagram.com/ranisfoto www.facebook.com/ranisfoto |
||
Hallå Rani!
Jag har fyra nya Kumho KU39, 235/35-19 liggande som ev kan vara till salu. Har också 4 st nya (i kartonger) superfina ATP / Sparco 6 8,5x19" 5x114.3 som ligger "över". Fälgar med kvalité och finish utöver det vanliga - tillverkade i två delar med smidda fälgbanor som är lasersvetsade till navet. Dessutom rostfri polerad fälgbana. Fälgar du garanterat kommer vara ensam om! (Kostade ~800 Euro/st till ordinariepris...) Tillverkade av italienska ATP för Sparco. Designen ser ut så här: http://www.kiiltovaunu.com/product_t Kommer jag ihåg rätt är navhålet 64.1 för Honda men jag kan ordna svarvning till 66.1. Hör av dig om det låter intressant så kan jag ta bild/bilder på mina fälgar. Mvh Martin noll-sju-noll-7334722 _________________ ///Martin Gistell Z3 2.8 Coupé -00 - Roadsport B 2012 / 2013 / 2014 / 2016 / 2019 M3E30 -90 - tredje i ordningen! Passat GTS R-line -18 - personfraktare |
||
![]() |
KÖPES
![]() |
595 besök totalt |