Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
3223 besök totalt |
2004-07-04 PCS på Gelleråsen
![]() I söndags så var det fullt med Porschar på Gelleråsen! Man kan väll milt säga att det bjöds på en varierande väderlek! På ett av mina körpass så regnade det i trösen medans solen sken vid utgången på rakan ![]() ![]() Mer bilder. http://hem.fyristorg.com/cednert/ind _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
||||||
|
||||||
I didn't take any pictures this time
![]() I don't know about you but I was lucky enough to drive 2 sessions on a dry track. I missed the 1st session because my tyres had to little thread left (well looking at one of the rejsa members' left front tyre later on I think mine was not that bad ![]() ![]() A very well planned day as usual ![]() _________________ Vincent Mannent Porsche 964 3,3T |
||||||
Re: 2004-07-04 PCS på Gelleråsen
Fina bilder Fredrik!! ![]() ![]() På denna bilden kör jag bakom en instruktör,det var nog mina bästa varv då antagligen,mycket bra att ligga efter någon som KAN köra o bara apa efter spårvalet ![]() ![]() _________________ Anders Larsson Porsche 997 GT3 Club Sport ![]() |
||||||
Jaå eftersom förare Anders har IQ som en fiskmås ![]() ![]() ![]() Nu blir det gatdäck istället runt om igen resten av säsongen ![]() _________________ Anders Larsson Porsche 997 GT3 Club Sport ![]() |
||||||
Föresten fick jag punka i depån efter avklarad körning..kört på något olämpligt som inte satt kvar i slitbanan så jag kunde se vad det var..höger fram = mitt bästa av dom slitna framdäcken.
Fredrik C och bror NEo hjälpte mej.. som nog var lite vimsig och berusad av bankörningen ![]() ![]() _________________ Anders Larsson Porsche 997 GT3 Club Sport ![]() |
||||||
Verkade småblött men kul. Jag var anmäld, men födelsedagskalas för min syster hindrade mig från att vara med.
_________________ Daniel Nihlén Porsche 964 C2 ![]() PCS 8040 "Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche |
||||||
Ja, jag körde om dig (eller ja, en saffransfärgad 968, antar det inte kryllar av dem? ![]() ![]() _________________ Ragnar Burenius ![]() |
||||||
Däcksbyet fångat på bild... ![]() |
||||||
oki..jag var bra trött efter för några mil i max 80km/t som det står på nödfälgen att man inte får överskrida..stannade faktiskt vid länsgränsen och sov en stund för att inte slockna bakom ratten ![]() _________________ Anders Larsson Porsche 997 GT3 Club Sport ![]() |
||||||
Där har jag hittat rätt ventil att fylla luften i iaf...hade vissa problem med det eftersom det fanns en till mojäng mittemot på fälgen som också liknade en ventil ![]() ![]() _________________ Anders Larsson Porsche 997 GT3 Club Sport ![]() |
||||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
3223 besök totalt |