| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Riktiga R-däck/semislicks Hankook Z211 225/50ZR15
|
3570 besök totalt |
|
Hallo! Då jag sålt "lillbilen" så blev det över en del nya R-däck....Bl.a dessa "hard to find däck" Det är bland dom allra bästa "topp of the line" däcken som dom tyvärr slutat tillverkat nu o efterföljaren är ju det berömda Hankook Z221 TD-däcket,troligen dom sista nya Z211 däcken som finns i Europa nu så vill du ha ett vinnardäck Hankook Ventus RSS i dim 225/50ZR15 91W som både är DOT o E-märkt i medium compound C-5 och med låga 50 i treadwere....vilka däck har det idag..... Passar lika bra på 2 el 4 eller fram el bak hjulsdrift,fina ref finns world wide...O så va de priset då... Jag har 13st helt nya däck o några beg,däcken är några år men förvarade på bästa tänkbara sätt o väcks till liv lätt o enl expertisen så är dom faktiskt snabbare nu än då dom var helt färska.... (samma som typ gamla STCC-BTCC som är snabbare som lätt beg o legat till sej....) men det vet väl alla numera.... Nypriset låg på ca 1775-1995:- o jag hade tänkt mej o få ut ca 1500:-/st el bud,men säljer helst alla i ett paket naturligtvis för en bättre penning....trots att efterfrågan o tillgången avgör priset! JO,jag vet att det sålts billigare på typ Blocket o äv här.....men nu är dom slut efter att du köpt... ETT VINNARDÄCK I RÄTTA HÄNDER...... Ring el PMa 070-2207380 Svenne
_________________ Sven Hammarström |
|
NU är det bara 11st däck kvar....o äv om Stockholm är lite ocentralt så löser vi det naturligtvis....
Är det inte fler som kör 15"are o vill köra "topp of the line".....till ett vettigt pris dessutom.... _________________ Sven Hammarström |
![]() |
SÄLJES
|
3570 besök totalt |