Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1568 besök totalt |
Kort med 25 varv säljes.
Har ett kort med 25 varv till salu då jag var tvungen att ställa in årets resa till ringen. Kortet gäller tom 31/12-2015. Pris: 531EUR inkl frakt till sverige. Släpper det för 4500:- Per Trönnberg _________________ Per Trönnberg |
Det verkar vara ändrat att Ringcarden bara är giltiga ett år, nu för tiden står det på Nürburgrings hemsida att dom gäller även vidare.
"Of course, all previously announced changes and corresponding advantages still apply. This means lap tickets continue to be available from the online shop and the box offices at the prices specified there and will remain valid beyond 31 December 2015." Så du kan ju behålla varven för framtiden. _________________ Olof Danred BMW-Alpina |
Jag hade inte chansat. Kollade på det också då jag hört nåt snarlikt. Där vi läste tolkade vi det som året ut sen är dom ogiltiga.
Gällande validering hoppas jag vi alla kan lita på varandra här i Magnus soffa. _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
Giltighetstiden vågar inte jag chansa på.. Byter säkert ägare även nästa vinter
![]() Gällande valideringen: här på REJSA tror jag inte att någon blåser varandra faktiskt, då är man tämligen rökt för all framtid. Blocket är ngt värre... _________________ Per Trönnberg |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1568 besök totalt |