| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
SÄLJES: SÅLD
|
5838 besök totalt |
|
Re:
Tyvärr. Bilen säljs inte i delar. Kan tillägga att byten som dellikvid skulle kunna vara av intresse. Dock endast körbara och besiktade bilar. Inga renoveringsobjekt alltså. _________________ Tobias Harrysson |
||
|
Ja, visst är det för lågt. Problemet är att det inte är någon som är intresserad av att bjuda 125k ens.
Just nu lutar det väl åt att jag får skita i det och helt enkelt får ha kvar bilen. Kommer bara ångra mig om jag ger bort den för billigt. Dock behöver jag i så fall en annan uppsättning fjädrar och dämpare. Kommer ju inte att ha den till att köra på bana längre och för gatan är den idag ganska stötig. Kanske någon här som har något mer vägorienterat liggande? Eller kanske en original uppsättning som ligger och skräpar? _________________ Tobias Harrysson |
||
|
Bra pris !
Bästa S2 modellen för Roadsport C, lätt, rolig motor ( mycket bättre än sitt rykte ). I princip klar för köra race med. Någon som är sugen på att köra kan kontakta mig för support att komma igång
_________________ Joachim Osbeck Lotus Elise S2 111 |
||
|
"Fel" coilovers för mig tyvärr. Annars hade kanske ett byte mot mina bilstein + pengar emellan varit aktuellt.
Både Nitron Street och Gaz Mono ska ju vara bra även för gata men Bilstein är ändå ett väldans bra alternativ om man inte ska rejsa. Men vill du verkligen sälja hade jag lagt ut den på de engelska siterna respektive mobile.de och autoscout. Är du i göteborg dessutom har du ju ändå fraktfärjan kvar till uk (eller hur?) så det torde vara rätt lätt för en köpare att få hem bilen _________________ Christopher Zell |
||
|
_________________ Tord Ringenha11 |
||
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
SÄLJES: SÅLD
|
5838 besök totalt |