| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Ny FANTASTISK Road Course släppt för GPL!
|
1628 besök totalt |
|
1 mil underbara vägar!!!! http://magnust.d2g.com/?D=watkin48&a Missa inte den här!!! _________________ Magnus Thomé
|
||
|
Körde precis ett race och fick ihop ett varv som bäst 3:26 vilket väl inte är så pjåkigt? Vad kör ni på? Jag såg att banrekordet var 3:14 och det lär ju bli slaget av nån....
_________________ Magnus Thomé
|
||
|
Den j**ste är precis innan man åker över en liten bro i en skarp höger.... det hoppet är ju hemskt! Men det gäller att ligga långt till vänster för det verkar inte lika abrubt där. O så är inte träden där heller
(hur många ggr tror du jag hamnat i träddungen....ajajaj)
_________________ Magnus Thomé
|
||
*pust !* Satt just en 3:35 tid nyss... Himla svår bana alltså, men ack så rolig !!!
Nu skall det understrykas att det inte var under ett race utan bara på träning s.a.s. !! Jag tycker att den värsta partiet är när man kommer in i just det där skogspartiet i det första hoppet.... Lär mig faan aldrig !! Speciellt i just det momentet eftersom man har ganska bra push iom. fartrakan alldeles innan !?!
Smacka in i ett gäng träd i dryga 200 blås är ju inte riktigt vad jag kallar upphetsande, snarare en resa till Shangrila ! _________________ //Hazze owenius S.C.S |
||
HAHAHAHAHAHA !!!! Det hade jag inte tänkt på förrän nu !! Nu jävlar Lennart skall du få se på skutta......
_________________ //Hazze owenius S.C.S |
||
![]() |
Racingsimulatorer
|
1628 besök totalt |