| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
SÄLJES: SAAb 9-3 Aero -01 med Nordic steg 3. SÅLD.
|
1 besök senaste veckan (1278 totalt) |
|
Säljer nu min Saab som jag haft från att den var ny. *En ägare. Bilen har några år och mil bakom sig så skavanker finns, bland annat rost på huven efter stenskott och lite rost I bakre hjulhus, men inget onormalt slitage. Maskinellt fungerar den bra. *All utrustning som en Aero från 2001 skall ha bland annat ABS bromsar, ACC/Klimatanläggning, Airbag förare & passagerare, C-lås, CD-stereo, Elhissar fram och bak, Elspeglar, Elstol förare med minne, Elstol passagerare fram, Farthållare, Fjärrstyrt c-lås, Färddator, servicebok, Motor/kupevärmaruttag, Multifunktionsratt, Servostyrning, Spoilerljus, Skinnklädsel, Spoiler bak, Sportstolar, Stolvärme fram o bak, Svensksåld, Yttertemperaturmätare, avtagbar dragkrok, larm DEFA Utöver ovanstående beskrivning så är också följande gjort på bilen: *Sommar (18 tum) och Vinterdäck (16 tum) få aluminiumfälg *Nordic Uhr steg 3 med 270hk sedan 2002 (kvitto finns) *3 tum komplett avgassystem (inklusive racekatalysator) *Sänkt med eibach fjädrar och ställbara gula Koni dämpare (köpt från Nordic Uhr) *Koppling och tryckplatta från Viggen *Bromsskivor och klossar från EBC runt om (original bromsok) *Inga pixelfel på displayer *bra servad genom åren *Motorolja bytt var 1000:e mil PRIS: 19.900 Ytterligare bilder kan ordnas, hör av dig isåfall. *Original avgassystem finns och kan eventuellt ingå i köpet *Original fjädrar och stötdämpare finns och kan eventuellt ingå i köpet *Det angivna priset är utan dessa delar. Prutning sker endast på plats. Ring mellan 08-21. Övrig tid smsa eller mejla. Inga byten och jag behöver inga nya kompisar. BVSA och då endast mot kontant betalning Bilen finns just nu i Dalarna. Jan-Erik Peterson 0703 558722
_________________ Jan-Erik Peterson |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
|
1 besök senaste veckan (1278 totalt) |