Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 5211 besök totalt |
Tar du sista platsen då? ![]() _________________ Rachid Rachid |
||||
Sorry rejsa bröder, kommer inte den här gången... är på
![]() ![]() Men annars hadde jag gladligen svängt runt ett par varv med er ![]() (RS1800 har till och med tackat nej till gratis körningen på åsen för att åka med ner! Så om ni frågar snällt kanske ni får hans plats!) _________________ Johan Carlsson ![]() Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||||
ojdå, lite otydlig som vanligt. Jodå, jag tar gärna platsen via Rejsa. ![]() |
||||
1. VincentM - Porsche 964 3.3T
2. SkodaRS - Skoda ? 3. Johnny Rubber - Porsche 968CS 4. Lennart Mäkinen - Opel Speedster 5. Lars Falk - Clio Sport 6. Johan Dahl - BMW M3 - KOMMER TROLIGTSVIS INTE! EN PLATS LEDIG! 7. Jan Ekehage - BMW m3 Coupe 8. Rash - 306 GTi 9. Blixten - ? 10. Niklas Falk - Miata En rolig blandning på bilarna ![]() ![]() ![]() Niklas och Lars släkt? ![]() Som det ser ut nu har vi fyllt alla platser! ![]() _________________ Rachid Rachid |
||||
|
||||
1. VincentM - Porsche 964 3.3T
2. SkodaRS - Skoda ? 3. Johnny Rubber - Porsche 968CS 4. Lennart Mäkinen - Opel Speedster 5. Lars Falk - Clio Sport 6. Johan Dahl - BMW M3 - KOMMER TROLIGTSVIS INTE! EN PLATS LEDIG! 7. Jan Ekehage - BMW M Coupe 8. Rash - 306 GTi 9. Blixten - ? 10. Niklas Falk - Miata Vi kanske kan ha en liten reserv lista? Plats nr 6 är ju ledig nu också! Reservlista: 1. ? 2. ? 3. ? Ni som är intresserade av att köra eller göra en ändring kan väl kopiera listan och ta bort ert namn eller skriva till ert namn? Blir nog lättaste så.. _________________ Rachid Rachid |
||||
Ja det kostar 300kr. Ska du ta den lediga platsen då? Kopiera listan och fyll i ditt namn istället för Johan Dahl! Nu längtar jag verkligen efter trösen, esset, ejes och depåkurvan igen! ![]() _________________ Rachid Rachid |
||||
ja jag tar plattsen
1. VincentM - Porsche 964 3.3T 2. SkodaRS - Skoda ? 3. Johnny Rubber - Porsche 968CS 4. Lennart Mäkinen - Opel Speedster 5. Lars Falk - Clio Sport 6. Carl Arwidsson - Opel Astra gsi 16v Turbo 7. Jan Ekehage - BMW m3 Coupe 8. Rash - 306 GTi 9. Blixten - ? 10. Niklas Falk - Miata _________________ Carl Arwidsson Astra GSi 1,04:58 Kinnekullering ![]() |
||||
vill vara reserv
1. VincentM - Porsche 964 3.3T 2. SkodaRS - Skoda ? 3. Johnny Rubber - Porsche 968CS 4. Lennart Mäkinen - Opel Speedster 5. Lars Falk - Clio Sport 6. Carl Arwidsson - Opel Astra gsi 16v Turbo 7. Jan Ekehage - BMW M-Coupe 8. Rash - 306 GTi 9. Blixten - ? 10. Niklas Falk - Miata Reserver 11. Rolf Gustafsson - V40 T4 12. 13. 14. Man kan nästan säga att jag har en Ford - även om mitt ex tillverkades före Ford-tiden. _________________ Rolf Gustafsson V40 T4 |
||||
Vill egentligen vara ordinarie, men:
1. VincentM - Porsche 964 3.3T 2. SkodaRS - Skoda ? 3. Johnny Rubber - Porsche 968CS 4. Lennart Mäkinen - Opel Speedster 5. Lars Falk - Clio Sport 6. Carl Arwidsson - Opel Astra gsi 16v Turbo 7. Jan Ekehage - BMW M-Coupe 8. Rash - 306 GTi 9. Blixten - ? 10. Niklas Falk - Miata Reserver 11. Rolf Gustafsson - V40 T4 12. Pär Hansson - 406 GSW ('Geezer Sport Wagon) 13. 14. Min situation är lite komplicerad. Bilen är nog klar tills Söndag, men jag borde göra annat om det blir fint väder. Men jag står fast vid min reservplats och kommer att fylla luckor oavsett vad. Dessutom kan jag lova att jag infinner mig om det blir regn! _________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
||||
Varför kunde du inte anmält dig tidigare? Nu är man ju ensam Pugg på banan ![]() Tur att L.Falk kommer med sin lilla fransos, eller fransyska kanske jag ska säga? ![]() ![]() ![]() _________________ Rachid Rachid |
||||
![]() _________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
||||
Hello
Har lite strul med mina bakre bärarmsbussningar ![]() Pm:ade Pär Hansson om han ville ha min plats.Så nu kanske ni blir 2 puggar på banan ![]() Lycka till på söndag alla som ska dit å vis vilka som kör bäst ![]() Mvh Janne _________________ Jan Ekehage ![]() |
||||
Jag dyker till 95% säkerhet upp, får väl sola och fota om det inte blir någon körning. Kanske kan få låna en handfull varv av någon.
![]() Hade inte tänkt mig så många varv ändå med tanke på att bilen bara är "slarvmappad". (hoppas på banpremiär för motorbygget vid denna träff, det har utförts "lite" ![]() |
||||
Uppdaterar reservlistan: 1. VincentM - Porsche 964 3.3T 2. SkodaRS - Skoda ? 3. Johnny Rubber - Porsche 968CS 4. Lennart Mäkinen - Opel Speedster 5. Lars Falk - Clio Sport 6. Carl Arwidsson - Opel Astra gsi 16v Turbo 7. Rash - 306 GTi 8. Blixten - ? 9. Niklas Falk - Miata 10. Pär Hansson - 406 GSW ('Geezer Sport Wagon) Reserver 11. Rolf Gustafsson - V40 T4 12. Daniel T - Golf V6 13. 14. Jag är fortfarande intresserad om nån hoppar av, hör gärna av er i god tid, helst ikväll, om ni vet redan nu att ni inte vill köra. _________________ Rolf Gustafsson V40 T4 |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 5211 besök totalt |