Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
KÖPES
![]() |
1087 besök totalt |
KÖPES: BMW E36 fälgar 16 alt. 17"
Hej! Jag är på jakt efter billiga och runda 16 alt. 17" fälgar till BMW E36. Gärna i Sthlmsregionen. Skicka ett PM om du har något som ligger och tar plats i garaget. _________________ -= David Aldén =- Racebil: BMW E36 *såld* Lekbil: BMW Z4 35is -12 *såld* Vardagsbil: Passerati GTE -16 jallaracing.com |
||
Fälgar
Har två uppsättningar 16" fälgar. En 7" och en 7,5" bred. Är runda och i ok skick. |
||
|
||
Flera uppsättningar
Jag är på jakt efter flera uppsättningar så om ni har något i garaget som kan vara aktuellt så är jag tacksam om ni kan dra iväg ett PM. Förhoppningsvis är det någon som köpt på sig en dyr utlandsresa i det här vädret och behöver ett par nya tusenlappar på kontot, eller kanske bara vill städa garaget inför höstens projekt? Då vi max får köra på 205 breda däck behöver jag alltså relativt smala fälgar och de kommer att sitta på en racebil så "bling bling" är inte aktuellt att betala extra för men runda fina fälgar blir bra. Hoppas nu bara att det är någon i Sthlmstrakten som har något liggandes... _________________ -= David Aldén =- Racebil: BMW E36 *såld* Lekbil: BMW Z4 35is -12 *såld* Vardagsbil: Passerati GTE -16 jallaracing.com |
||
Ja, det är ju inte gigantiskt långt iväg men jag hade nog hellre valt en fälg som är 7-7,5". Det ska ju trots allt bara sitta 205:or på.
_________________ -= David Aldén =- Racebil: BMW E36 *såld* Lekbil: BMW Z4 35is -12 *såld* Vardagsbil: Passerati GTE -16 jallaracing.com |
||
Re:
Bättre att åka på hela slitbanan ![]() _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||
![]() |
KÖPES
![]() |
1087 besök totalt |