| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
SÄLJES: Honda S2000 AP1
|
3721 besök totalt |
|
Säljer min trevliga S2000 eftersom cab inte var min grej. Bilen är en däremot en dröm att köra och har precis rätt milda modifikationer gjorda enligt mig. Mätarställning strax över 9000 mil. Cabriolen är hel och fin. AC som fungerar. Alpinehuvudenhet med bluetooth och handsfree Högtalare från Kicker i dörrarna Nästan nya sportbelägg fram från Tarox. Xenonljus 18" O.Z. ultraleggera med fräscha Kumho-däck 4-hjulsinställd i våras och då monterades även megan racing justerbara toestag bak. HR sänksats Sharkfront med kolfiberläpp Godkänd liten skylt fram Modifierat originalsystem för rätt ljud. Mocca damask röd/svart med matchande växelspaksknopp Nya svarta fotmattor och org grå orginal Gasdämpare för motorhuven. Motor Apexi vafc 2 piggyback milt justerad för att ge lite extra vrid vid lägre varvtal. Password JDM kolfiber kevlarmix insugskit superlätt med tvättbart k&n filter i tryckbox med frontmatning till expansionskammare 1 extra nytt filter medföljer (nypris på detta kit ca 10.000kr) ARC luftstyrningsplåt modifierad för att matcha luftinsug NGK racing tändstift Hade en ganska mild avåkning på kinnekulle(enda bankörningen), då fälgarna och lacken på vänster sida blev lite tråkigare, däremot inget man tänker på om man inte tittar ganska nära. Observera att urtrampningslagret idag låter lite när bilen är varmkörd. Detta kommer dock att åtgärdas inom kort och därav är priset inte nedsatt pga detta. Vill du köpa bilen innan det görs så kan vi givetvis komma överens om ett lägre pris. Priset är 135 000 kr. Kan även bytas mot något annat billigare kul plus pengar. Riktigt vettig bruksbil i 20-30 tusen-klassen kan också tas i delbyte. Bilder:
_________________ Mikael Andersson |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
|
3721 besök totalt |