Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1962 besök totalt |
Hmmm, inte nöjd med mig själv.....
Alla gjorde en fin start utan kalabalik ![]() I början var det solo race och jag tänkte att det här blir nog en bra tid! Med så börjar tiderna på framförvarande bil strula och jag tappar koncentrationen och kör av.... ![]() MEN sen missar jag i eau rouge och krockar in i räcket ![]() summering: Inte nöjd!!! ![]() ![]() Måste ![]() Grattis Kalle ![]() _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||
Resultat Spa server #2
Kval: Kalle Larsson 2:23.469 HOOPoo 2:24.517 DanielB 2:25.538 ThomasT 2:25.714 J.A 2:35.162 goc931 2:40.826 Race: Kalle Larsson 21:57.19 DanielB +0:43.182 = 22:40.372 ThomasT +0:46.416 = 22:43.606 HOOPoo +1:22.113 = 23:19.303 J.A +2:14.961 = 24:12.151 goc931 DNF _________________ Daniel Nihlén Porsche 964 C2 ![]() PCS 8040 "Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche |
||
Bra kalle, har ingen vettig plats att lägga bildern på!
Grattis till segern! mvh Daniel _________________ Daniel Nihlén Porsche 964 C2 ![]() PCS 8040 "Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche |
||
Hej
En fröjd att följa er på "TV". Rena strykjärnen på banan. Hade varit intressant att kolla era inställningar. Jag fick inga meddelanden efter kvalet och när jag stod själv på gridden så verkade det fel på något sätt så jag gick i depå och stannade där med bilen på banan!!!??????? Trist, men nya bollar nästa vecka. goc931 _________________ Goran Obradovic Club Alfa Romeo |
||
Gah det racet sket sig ju totalt.
![]() Till att börja med blir man vänd i första kurvan och hamnar sist > ![]() ![]() Därefter fortsatte racet när det mesta av min motivation försvunnit och här är några misstag jag gjorde krascha bilen grovt ut ur euo rouge, första delen av blanchimot, träffa goc931 bil en gång till och lite andra små missöden. Jaja man får väll bara komma igen. _________________ Thomas Tegbäck |
||
hehe ja hoopoo jag kollade replay på den händelsen...
Vad kan man säga... LOL. Tror inte du tappade så mycket tid på det som det kändes som. Jävligt häftigt klipp blev det iaf. http://w1.410.telia.com/~u41013220/spahoopoo.avi (3.9mb klipp) _________________ Kalle Larsson |
||
Kanske inte tappa så mycket tid men kan säga att du blir jävligt förvånad och tappar endel koncenteration och fokusering när såna saker sker. _________________ Thomas Tegbäck |
||
Hur gör ni för att spara reprisen som .avi?
Jag brukar använda Camtasia men det funkar ju inte nu eftersom spelet är i fullskärm. ![]() |
||
ok, jag verkar ha för slö burk för att köra Fraps. Ska skaffa bättre grejor men tänkte vänta till nya geforce kommer så man kan köpa sig ett gf4 till ett lågt pris.
|
||
nja... stora hårddiskar ämnat enbart för att lagra data på är vad som behövs. Har en stor hd med egen controller som jag kan använda till detta ändamålet. har precis gjort en cap på hela rejset med ljud. 4gb rådata.
_________________ Kalle Larsson |
||
ok, jag har iofs bara en p3 600 som cpu så det är nog min flaskhals. (har en 15000rpm disk så den borde vara snabb nog tycker man)
![]() |
||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1962 besök totalt |